اطلاعات جدیدی از Starfield فاش شد
«تاد هاوارد» جزئیات جدیدی را درباره بازی Starfield فاش کرد و همچنین در مورد تصمیم بتسدا برای ارائه بازی روی ایکس باکس سری ایکس/اس بهصورت ۳۰ فریم بر ثانیه صحبت کرد. هاوارد در جریان یک ...
«تاد هاوارد» جزئیات جدیدی را درباره بازی Starfield فاش کرد و همچنین در مورد تصمیم بتسدا برای ارائه بازی روی ایکس باکس سری ایکس/اس بهصورت ۳۰ فریم بر ثانیه صحبت کرد.
هاوارد در جریان یک مصاحبه گسترده با Kinda Funny Games، درباره گزینههای دسترسی، پیمایش در سیارات بازی و اینکه چه تعدادی از آنها دارای حیات هستند، ایستگاههای رادیویی درون بازی و موارد دیگری صحبت کرد.
او در صحبتهای خود درباره بازی starfield گفت:
یکی از چیزهایی که واقعا در بازی به آن توجه داریم، داشتن فونت بزرگ است، زیرا در بازیهای RPG مطالب زیادی برای خواندن وجود دارد. به نظر من این موضوع در زمان بازی بسیار مهم است. دستگاههای دستی زیادی وجود دارند که میتوانید این بازیها را روی آنها بهصورت استریم پخش کنید و در این زمان، وجود فونت بزرگ واقعا به ما کمک میکند. بنابراین این یکی از مواردی است که به آن تکیه میکنیم.
به دنبال این موضوع زمانی که از هاوارد سوال شد که آیا Starfield با Steam Deck سازگار خواهد بود یا خیر گفت بتسدا بعدا در این مورد صحبت خواهد کرد.
هاوارد در جریان یکی از نمایشهای اخیر استارفیلد گفته بود که این بازی دارای «بیش از ۱۰۰۰ دنیا» خواهد بود. او اکنون به Kinda Funny Games گفت که «حدود ۱۰ درصد» از این سیارات که بازیکنان میتوانند از آنها بازدید کند، از حیات پشتیبانی میکنند. او همچنین تایید کرد که هیچ وسیله نقلیه زمینی یا موجودی که بتوان سوار آن شد وجود ندارد که بتوان با آنها این سیارات را طی کرد.
ما بازی را بهگونهای طراحی میکنیم که با پای پیاده احساس خوبی به بازیکنان ارائه کند اما همچنین یک بسته تقویتکننده (جتپک که در نمایش بازی آن را دیدیم) و مهارتهایی که به آن مربوط میشود را دارید که تقریبا مانند وسایل نقلیه عمل میکند. پرواز کردن با آن فوقالعاده سرگرمکننده است و سیارات با گرانش کم وجود دارد که واقعا ویژگی خاصی از بازی هستند.
هاوارد در پاسخ به این سوال که آیا Starfield دارای ایستگاههای رادیویی درون بازی خواهد بود که بازیکنان بتوانند در حین کاوش سیارات به آنها گوش دهند، گفت:
یکی وجود دارد، اما تقریبا به یک مکان خاص مربوط میشود. چیزی نیست که بتوانید با آن تعامل داشته باشید، اما بهطور کلی چیزی از آن در بازی وجود دارد.
هاوارد همچنین درباره تصمیم بتسدا برای اجرای بازی به صورت ۳۰ فریم بر ثانیه در ایکس باکس سری ایکس/اس توضیح داد. در پاسخ به این سوال که آیا استودیو تابهحال به کم کردن ویژگیهای بازی برای ارائه یک ویژگی عملکرد فکر کرده است، گفت:
ما هرگز به حذف ویژگیهای بازی فکر نکردهایم، تمرکز ما بر ارائه تمام آنها است.
او در نهایت گفت:
ما به دنبال یکپارچگی و انسجام بودهایم. بازی عالی اجرا میشود اما ما نمیخواهیم بازیکنان هرگز به این موضوع فکر کنند. بدیهی است که بازیهای دیگری را دیدهایم که حالتهای عملکردی دارند و بهطور کلی به یکپارچگی متمایل میشویم و با طرفداران خود صحبت میکنیم. بنابراین واقعا احساس خوبی داریم، بازی در دستان شما عالی به نظر میرسد.
چرا ۳۰ فریم توی بازی های جدید اونقدرام بد نیست؟
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
اینکه هر سیاره ای گرانش خاص خودش رو داره منو خیلی هیجان زده میکنه 😃
این بازی با وی آر هم به طرز دیوانه واری می تونه سازگار باشه و خیلی میچسبه