Phantom Blade Zero از رهگیری پرتو سختافزاری در PS5 و PC استفاده میکند
Phantom Blade Zero با اولین نمایش در شوکیس سونی توجه بسیاری را به خود جلب کرد و اگرچه بخش عمده این توجهات احتمالا به خاطر محیط جذاب و اکشن سریع آن بوده، اما از منظر ...
Phantom Blade Zero با اولین نمایش در شوکیس سونی توجه بسیاری را به خود جلب کرد و اگرچه بخش عمده این توجهات احتمالا به خاطر محیط جذاب و اکشن سریع آن بوده، اما از منظر فناوری نیز وعده یک تجربه بصری چشمگیر را میدهد.
به عنوان مثال، توسعه دهنده S-Game به تازگی تایید کرده که Phantom Blade Zero رهگیری پرتو سخت افزاری را در پلی استیشن ۵ و پیسی اجرا خواهد کرد.
در مصاحبه اخیر با Wccftech، بنیانگذار و مدیر عامل S-Game اعلام کرد از AMD و Nvidia پشتیبانی برای اجرای رهگیری پرتو سخت افزاری دریافت کردند که به بازی اجازه میدهد «جلوههای بصری چشمگیر» را بدون قربانی کردن نرخ فریم ارائه دهد.
او گفت:
ما از AMD و Nvidia کمکهای زیادی دریافت کردیم. آنها راه حلهای رهگیری پرتو سخت افزاری خود را برای پلی استیشن ۵ (AMD) و پیسی ارائه کردند. برای سیستم رزمی ما که بر سرعت، تغییرپذیری و روان بودن تاکید دارد، حفظ نرخ فریم ثابت و در عین حال ارائه جلوههای بصری چشمگیر بسیار مهم است.
استودیو S-Game در حال حاضر امیدوار است که در زمان عرضه، Phantom Blade Zero دو حالت گرافیکی داشته باشد که 2K/60 FPS و 4K/30 FPS را مورد هدف قرار دادند. با این حال، توسعهدهنده همچنان در تلاش است تا بازی را به صورت 4K/60 FPS نیز اجرا کنند.
پیش از خبردار شده بودیم که اگرچه بازی در کنار کمپین تکنفره از یک بخش چندنفره نیز بهره میبرد، به هیچ وجه از پرداختهای درون برنامهای استفاده نخواهد کرد.
علاوه بر این، پشتیبانی از بازخورد لمسی و محرکهای تطبیقی کنترلر دوال سنس پلی استیشن ۵ نیز تایید شده است. گفته شده که داستان اصلی به تنهایی حدود ۳۰ تا ۴۰ ساعت به طول خواهد کشید.
Phantom Blade Zero برای PS5 و PC در حال توسعه است و هنوز تاریخ انتشار ندارد.
داستان کامل سری مورتال کمبت
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
بازیش باحاله
با سیستم مبارزه بازی خیلی حال کردم
فقط نمیدونم چطوری میخوان سیستم بچینن