سازنده Texas Chain Saw Massacre عرضه آن روی گیم پس را اقدامی واضح میداند
یکی از اولین و بزرگترین چالشهایی که هر بازی چندنفره در هنگام عرضه با آن روبرو میشود، جذب پایه بازیکنان قابلتوجه است. برای سازندگانی که سعی میکنند تجربههای خود را در این فضا تجربه کنند، ...
یکی از اولین و بزرگترین چالشهایی که هر بازی چندنفره در هنگام عرضه با آن روبرو میشود، جذب پایه بازیکنان قابلتوجه است. برای سازندگانی که سعی میکنند تجربههای خود را در این فضا تجربه کنند، گیم پس یک راهکار عالی است. The Texas Chain Saw Massacre، عنوان دیگری بوده که از این رویکرد استفاده کرده و به گفته سازندگان، تصمیم راحتی بوده است.
وس کلتنر، مدیرعامل و رئیس Gun Interactive، در مصاحبهای با GamingBolt، در مورد تصمیم آنها در رابطه با دسترس قرار دادن بازی از طریق گیم پس در زمان لانچ صحبت کرد و گفت که این یک «تصمیم واضح و مبرهن» بود.
کلتنر گفت دسترسی به کل پایه بازیکنان مشترک Game Pass در زمان عرضه، فرصت بسیار خوبی داد که هرگز آن را از دست نمیدادند:
برای داشتن این تعداد بازیکن بالقوه، پر کردن سرورها برای سریع برگزار کردن مسابقات و گردش مالی به یک بازی جدید، بسیار مهم است. هیچکس نمیخواهد در یک سرور خالی بنشیند و منتظر پر شدن آن شود. شراکت با مایکروسافت و دسترسی پیدا کردن میلیونها نفر در گیم پس برای ما تصمیم سادهای بود.
البته جذب تعداد بازیکنان بالا در روزهای اولیه پس از انتشار، تنها شروع هر بازی چندنفره محوری مانند The Texas Chain Saw Massacre است و اینکه چقدر بازی واقعا موفق خواهد بود، احتمالاً به این بستگی دارد که آیا میتواند آنها را پس از لانچ نیز علاقه مند نگه دارد یا خیر.
اما تا آنجا که به آمار و ارقام زمان انتشار مربوط میشود، سرویس گیم پس در پر کردن لابیها با بازیکنان بیشتر، نسبت به اثری که در شرایط معمولی عرضه میشود، موقعیت بهتری به بازی میدهد.
The Texas Chain Saw Massacre قرار است در ۱۸ آگوست (۲۷ مرداد) برای رایانههای شخصی و کنسولها عرضه شود. از اینجا میتوانید سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی در پیسی را بررسی کنید. در PS5 و Xbox Series X، با نرخ 4K/30 FPS یا 1080p/60 FPS اجرا خواهد شد.
ویجیلاگ پلاس: مدرن وارفر 3 و معرفی ناامیدکننده رد دد ردمپشن
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.