بازی کنسلشده Immortals: Fenyx Rising 2 ترکیبی از الدن رینگ و ویند ویکر بود
ماه گذشته تایید شد که دنبالهی بازی محبوب یوبیسافت یعنی Immortals: Fenyx Rising لغو شده است. حال جزئیات جدیدی از این بازی به دست ما رسیده، از جمله این که قرار بود تا این اثر ...
ماه گذشته تایید شد که دنبالهی بازی محبوب یوبیسافت یعنی Immortals: Fenyx Rising لغو شده است. حال جزئیات جدیدی از این بازی به دست ما رسیده، از جمله این که قرار بود تا این اثر عناصر Elden Ring و Wind Waker را با هم ترکیب کند.
همانطور که توسط رسانه Axios، به نقل از دو منبع آشنا با توسعه Immortals 2 گزارش شده، کار بر روی این پروژه (با اسم رمز اکسیژن) در سال ۲۰۲۱ آغاز شد. این یک فاصله قابل توجه از نسخه اصلی که در سال ۲۰۲۰ منتشر شده بود و تمرکز بازی قبل روی اساطیر یونانی را برای خلق دنیایی جدید کنار گذاشت.
قرار بود محیط بازی از فرهنگ پلینزی هاواییایی الهام بگیرد. طبق گفته Axios، سایر تغییرات برنامه ریزی شده شامل سبک گرافیکی واقع گرایانهتر، حذف راوی، تاکید کمتر بر حل پازل و اضافه شدن داستان بر اساس انتخاب بازیکن بود.
علاوه بر این، بنا بر گزارش ها، Immortals ۲ قصد داشت به طور قابل توجهی فرمول آشنای جهانباز یوبیسافت را متزلزل کرده و یک دنیای جهانباز با الهام از الدنرینگ خلق کند.
شما در این بازی میتوانستید مسیر را با ردیابی حیوانات، نگاه به ستارگان، یا دنبال کردن باد پیدا کنید و این موضوع بسیار جالب به نظر میرسد.
منابع Axios می گویند که بازیکنان میتوانستند تا کاراکتر خود را شخصیسازی کرده و حتی جنسیت آن را تغییر دهند و میتوانند با تحت تأثیر قرار دادن خدایان پلینزی قدرتهای عنصری و تغییر شکل دهندهای دریافت کرده و خالکوبیهای جدیدی بر اساس مسیری که در داستان انتخاب کردهاند به دست آورند. علاوه بر این، ادعا میشود که اقدامات بازیکنان بر محیط تاثیرگذار بوده و دنیای پویایی در بازی وجود داشته است.
بنابراین، Immortals ۲ در مقایسه با نسخه قبلی خود یک بازی جاهطلبانهتر بود و به اندازهای که یوبیسافت قصد داشت تا حتی نام آن را عوض کرده و از آن یک بازی تازه بسازد. Axios میگوید که تیم استودیوی کبک یوبیسافت (که در کنار مشاوران پولینزیایی کار میکنند) تا بهار سال جاری چندین ساعت قابل بازی را در یک نسخه بتا جمعآوری کرده بودند، اما در نهایت یوبیسافت تصمیم گرفت به خاطر نگرانیهای مربوط به هزینهها بازی را کنار بگذارد، تصمیمی که ظاهراً حتی تیم سازنده را غافلگیر کرده است.
زمانی که یوبی سافت تایید کرد که پروژه را در ماه جولای لغو کرده، بیان شد که این حرکت نتیجه «تخصیص مجدد برخی از تیم های خلاق و منابعشان در استودیوی کبک به پروژههای اعلام نشده دیگر بوده است.» این تیم افزود: «تخصص و فناوریهایی که این تیمها توسعه دادهاند، به عنوان شتابدهندهای برای توسعه این پروژههای کلیدی با تمرکز بر بزرگترین برندهای ما عمل خواهد کرد».
البته یوبی سافت این واقعیت را پنهان نکرده -که قصد دارد پس از چالش های مالی در سال های اخیر، بزرگترین عناوین خود، به ویژه Assassin's Creed را به صورت همه جانبه دنبال کند.
چرا کنسول های دستی اینقدر زیاد شدن؟
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
حیف ایده های جالبی رو کاغذ داشته
مگه قبلی موفقیت امیز نبود ؟
دیگه ولش کنین ، لغو شده چه شاهکار میشده چه افتضاح !