ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از ویجیاتو انتخاب کنید.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
اصلا راضی نیستم
واقعا راضی‌ام
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر ویجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

Marvel’s Spider-Man 2
اخبار و مقالات

Spider-Man 2 با رهگیری پرتو و نرخ فریم ۳۰، ۴۰ و ۶۰ اجرا می‌شود

استودیو Insomniac Games در شوکیس سونی تریلر جدیدی از گیم‌پلی Marvel’s Spider-Man 2 منتشر کرد که فعالیت‌های مختلف دنیای باز شهر نیویورک را به نمایش می‌گذاشت. اکنون اینطور که مشخص شده، بدون در نظر گرفتن ...

خشایار امامی
نوشته شده توسط خشایار امامی | ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ | ۱۰:۳۰

استودیو Insomniac Games در شوکیس سونی تریلر جدیدی از گیم‌پلی Marvel’s Spider-Man 2 منتشر کرد که فعالیت‌های مختلف دنیای باز شهر نیویورک را به نمایش می‌گذاشت. اکنون اینطور که مشخص شده، بدون در نظر گرفتن نرخ فریم، بازیکنان از ویژگی رهگیری پرتو در سرتاسر بازی لذت خواهند برد.

مدیر فناوری سیستم‌های هسته، مایک فیتزجرالد، در مصاحبه‌ای با IGN تایید کرد که این عنوان با نرخ‌های ۳۰، ۴۰ و ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا می‌شود و از نمایشگرهای نرخ نوسازی متغیر (VRR) و ۱۲۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند.

اساس تصمیم ما برای رندر اشیاء این است که دوست داریم وضوح پویا باشد و یک راه حل موقتی Anti-Aliasing بسیار قوی داریم که اجازه می‌دهد مقیاس آن را بالا و پایین کنیم، اثرات متمایز کننده متفاوتی را با منابع و چیزهای موجود در صحنه انجام دهیم.

این بدان معناست که می‌توانیم از اهرم‌ها استفاده کنیم، ترجیحات بازیکنان را در مورد اینکه چگونه می‌خواهند بازی کنند را در نظر بگیریم و همچنین مطمئن شویم که از تمام ویژگی‌های نمایشگر آن‌ها در کنسول نیز استفاده می‌کنیم.

بنابراین، چه تلویزیون VRR داشته باشید، چه تلویزیون ۱۲۰ هرتزی، چه دوست داشته باشید با ۶۰ فریم بر ثانیه بازی کنید یا ۳۰ یا ۴۰ فریم بر ثانیه، می‌توانیم همه چیز را برای بهترین استفاده از این فناوری تنظیم کنیم.

مطلب پیشنهادی
سنگ قبر دنیای مرد عنکبوتی سونی
نقد فیلم مادام وب (Madame Web)

فیتزجرالد در ادامه در مورد گزینه‌های گرافیکی مختلف Marvel’s Spider-Man: Miles Morales (و حتی ریمستر Marvel’s Spider-Man در پلی استیشن ۵)، صحبت کرد.

[در آن بازی‌ها] حالت Fidelity داشتیم که وضوح 4K با بازتاب‌های رهگیری پرتو داشت و یک حالت Performance داشتیم که رهگیری پرتو را خاموش می‌کرد و با وضوح کمتری رندر می‌شد. سپس فکر می‌کنم در نزدیکی زمان لانچ، حالت عملکرد RT را اضافه کردیم که سعی می‌کرد بهترین حالت از هر دو مورد باشد.

Spider-Man 2

در Marvel’s Spider-Man 2، اینسامنیاک به دنبال این بوده که بازی را به عنوان یک حالت عملکرد پایه ارائه دهد. در هیچ حالتی رهگیری پرتو خاموش نشده، چرا که به گفته فیتزجرالد نیازی به این کار نبوده است.

ما متوجه شدیم چگونه می‌توانیم آنچه را که احساس می‌کنیم تصویر و نمای مناسب از مرد عنکبوتی است، ارائه دهیم و می‌خواهیم مطمئن شویم که هر بازیکنی آن را ببیند.

Marvel’s Spider-Man 2 در تاریخ ۲۰ اکتبر (۲۸ مهر) عرضه می‌شود و پریلود آن از ۱۳ اکتبر آغاز می‌شود. کسانی که نسخه دیجیتال دیلاکس را پیش‌خرید کنند، می‌توانند از ده لباس انحصاری، پنج لباس برای پیتر و مایلز، دو امتیاز مهارت و آیتم‌های اضافی برای استفاده در حالت عکاسی استفاده کنند.


آیس برگاین بازی از روی واقعیت تاریک ژاپن ساخته شده

با پروژه RPG سازندگان بازی ایرانی Children of Morta آشنا شوید - ویجیاتو
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید

مطالب پیشنهادی