ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از ویجیاتو انتخاب کنید.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
اصلا راضی نیستم
واقعا راضی‌ام
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر ویجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

Baldur's Gate 3
اخبار و مقالات

Baldur’s Gate 3 بسته به شخصیت شما ۱۷ نوع روایت متفاوت دارد

به گفته آملیا تایلر، راوی Baldur's Gate 3، این عنوان دارای ۱۷ سبک روایت مختلف است. تایلر می‌گوید که او و تیم ساخت تمام این لحن‌ها و تغییرات مختلف را در دیالوگ‌ها ایجاد کردند تا ...

خشایار امامی
نوشته شده توسط خشایار امامی | ۲۳ مهر ۱۴۰۲ | ۰۸:۱۶

به گفته آملیا تایلر، راوی Baldur's Gate 3، این عنوان دارای ۱۷ سبک روایت مختلف است. تایلر می‌گوید که او و تیم ساخت تمام این لحن‌ها و تغییرات مختلف را در دیالوگ‌ها ایجاد کردند تا شخصیت‌های قابل بازی، بهتر با مونولوگ درونی که داستان خاص آن‌ها را روایت می‌کند، ارتباط بگیرند.

این اطلاعات از طریق پنل Baldur's Gate 3 در EGX لندن منتشر شده که بسیاری از بازیگران را گرد هم آورد تا در مورد اجرای‌شان بیشتر صحبت کنند. تایلر فاش کرد حجم کار حتی بیشتر از آن چیزی بوده که ما تصور می‌کردیم، زیرا دیالوگ‌‌ها باید با لحن‌های مختلف تکرار می‌شد، یا کلاً بازنویسی می‌شد تا با شخصیت مطابقت داشته باشد.

مطلب پیشنهادی
باس فایتی که خون شما را ذره ذره مصرف می‌کند
چطور Mohg را در Elden Ring شکست دهیم؟

آملیا تایلر می‌گوید:

بسیاری از افرادی که در اولین دور بازی کردن خود هستند، متوجه نمی‌شوند که سبک‌های روایت متفاوتی وجود دارد. ما به ۱۷ سبک روایت کاملاً متفاوت رسیدیم، بسته به اینکه چه اتفاقی می‌افتد [و] چه شخصیتی را بازی می‌کنید.

اگر در حال بازی در Shadowheart هستید، با تن صدای بلندتر است. گاهی سبک‌تر است، از نظر احساسی کمی پرتنش‌تر است. اگر در نقش The Dark Urge بازی می‌کنید، کاملا به این صورت است که «می‌خواهم سرت را از تنت جدا کنم و زندگیت را ویران کنم».

تایلر همچنین گفت که برای هر روایت حالت نشستن متفاوتی داشته و به او کمک می‌کرد تا بهتر به شخصیت بپردازد، زیرا تنها کسی بوده که نیازی به استفاده از لباس موشن کپچر نداشته است.

Baldur's Gate 3

با در نظر گرفتن این موضوع، Baldur's Gate 3 دیالوگ‌های ضبط شده زیادی داشته که بسیاری از آن‌ها در واقع بلااستفاده ماندند. در ابتدا قرار نبوده تایلر بازی را را روایت کند. در واقع، هر کسی که شما نقش آن را بازی می‌کردید، روایت را انجام می‌داد، شخصیت اصلی و شخصیت‌های Origin نیز مونولوگ درونی خودشان را در زمان گذشته می‌خواندند.

خوشبختانه استودیو لاریان روایت را به طور کامل کنار نگذاشت و در عوض تایلر را از Divinity: Origins Sin 2 بازگرداند تا راوی تمام بازیکن‌ها باشد. این موضوع باعث شد که مجموعه‌ای از دیالوگ‌های شخصیت‌هایی مانند Shadowheart، Astarion و حتی صداهای مختلف برای شخصیت‌های اصلی، بلااستفاده باقی بمانند.


کیس اسمبل کنیم یا آماده بخریم؟

تریلر جدیدی از سریال Monarch: Legacy of Monsters منتشر شد - ویجیاتو
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید

مطالب پیشنهادی