ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از ویجیاتو انتخاب کنید.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
اصلا راضی نیستم
واقعا راضی‌ام
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر ویجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار و مقالات

بازی فاجعه‌بار Skull Island: Rise of Kong در طول تنها یک سال ساخته شده

طبق گزارش The Verge، بازی فاجعه‌بار Skull Island: Rise of Kong تنها در طول یک سال ساخته شده است. این نشریه توانست با اعضای تیم توسعه در استودیو IguanaBee که وظیفه ساخت بازی را بر ...

محمدرضا نوروزی
نوشته شده توسط محمدرضا نوروزی | ۲۹ مهر ۱۴۰۲ | ۱۲:۳۵

طبق گزارش The Verge، بازی فاجعه‌بار Skull Island: Rise of Kong تنها در طول یک سال ساخته شده است. این نشریه توانست با اعضای تیم توسعه در استودیو IguanaBee که وظیفه ساخت بازی را بر عهده داشتند مصاحبه کند.

مطلب پیشنهادی
House Flipper 2 ارزش تجربه دارد؟
به نظافت علاقه دارید؟ این بازی برای شماست!

یکی از سازندگان فاش کرده که کار روی بازی Skull Island: Rise of Kong از ژوئن ۲۰۲۲ شروع شده و قرار است تا ۲ ژوئن ۲۰۲۳ ادامه داشته باشد. با وجود این که توسعه دهنده کماکان ناشناس باقی مانده، اما به نظر می‌رسد که علت عجله در ساخت بازی، همکاری با ناشری به نام GameMill بوده که به کار روی پروژه‌های سریع معروف است.

توسعه‌دهنده سابق گفت:

برای ما بسیار عادی بود که همه اطلاعات مربوط به پروژه Skull Island: Rise of Kong در اختیار ما قرار نمی‌گرفت.

البته که این اوضاع در هنگام کار بسیار خسته‌کننده بود، زیرا مجبور بودیم با اطلاعات محدودی که در دست داشتیم بازی را بداهه‌سازی کنیم.

Skull Island: Rise of Kong

با توجه به توسعه‌دهندگانی که با The Verge صحبت کردند، به نظر می‌رسد که IguanaBee به‌عنوان یک استودیو در یک چرخه بی‌پایان مجبور به توسعه بازی‌ها بر اساس قرارداد با ناشران مختلف به منظور باز نگه داشتن استودیو بود.

شایان ذکر است که، به طور معمول، توسعه یک بازی بسته به محدوده بازی و اندازه استودیو، ممکن است بین یک سال تا نیم دهه طول بکشد. حتی استودیوهای مستقل معمولاً به بیش از یک سال نیاز دارند تا بازی‌هایی را برای سیستم‌های مدرن توسعه دهند.

در گذشته، زمانی که پلتفرم‌های بازی از نظر فنی محدودتر بودند، زمان کوتاه یک ساله برای توسعه بازی بسیار رایج‌تر بود. توسعه دهندگان دیگری که در این استودیو کار می کنند اظهار داشته اند که IguanaBee تمایل دارد این قراردادها را بپذیرد تا بتواند بازی‌هایی را که واقعاً می خواهد بسازد.

مطلب پیشنهادی
روگ‌لایک ژاپنی عامه‌پسند
بررسی بازی BlazBlue Entropy Effect

موجانگ این راز رو از ماینکرفت بازا مخفی کرده!

تاریخ اکران فیلم Deadpool 3 تاخیر می‌خورد - ویجیاتو
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • ARSHIA._.
    ARSHIA._. | ۲۹ مهر ۱۴۰۲

    اگه موبایلی بود تجربه میکردم

  • Mario
    Mario | ۲۹ مهر ۱۴۰۲

    GTA vice city: من توی نه ماه ساخته شدم و یکی از بهترین GTA ها شدم🗿
    بازیای جدید: من توی یه سال ساخته شدم و خراب کردم😐

    • KOUWNENTZ
      KOUWNENTZ | ۲۹ مهر ۱۴۰۲

      توی اون دوره ۹ ماه زیادم محسوب می شد

مطالب پیشنهادی