Marvel’s Spider-Man 2 در اصل یک سندمن با قابلیتهای سیمبیوت داشت
با وجود همه چیزهای جالبی که Marvel’s Spider-Man 2 برای طرفداران به نمایش گذاشت، برخی از ایدههای اولیه به نسخه نهایی نرسیدند. برایان اینتیهار، کارگردان ارشد خلاقیت، در مصاحبه در IGN’s Beyond فاش کرد که ...
با وجود همه چیزهای جالبی که Marvel’s Spider-Man 2 برای طرفداران به نمایش گذاشت، برخی از ایدههای اولیه به نسخه نهایی نرسیدند. برایان اینتیهار، کارگردان ارشد خلاقیت، در مصاحبه در IGN’s Beyond فاش کرد که Sandman با قابلیت سیمبیوت یکی از این ایدهها بود.
باید بگویم که یک ایده Venomized Sandman داشتیم.
در عوض، بازی کنونی پیتر و مایلز را در حال نبرد با Sandman در یک ستپیس بزرگ قرار میدهند که در نهایت او را شکست میدهند. اینتیهار گفت که به دلیل مقیاس تولید و زمانی که در دسترس داشتند، این اتفاق نیفتاد.
ساخت Sandman به اندازه کافی سخت بود. شما نمیتوانید این کار را به خاطر Y یا Z اضافی انجام دهید. فکر میکنم بیشتر به این مربوط بود که آیا میتوانیم با زمانی که در اختیار داریم و با کیفیتی که میخواهیم به آن برسیم؟
شاید یک روز اتفاق بیفتد… احتمالا برای اشاره به آن به دردسر بیفتم، اما حرف خود را زدم. واقعا ایده جالبی بود.
Marvel’s Spider-Man 2 به خوبی نشان داد که سیمبیوت چگونه رفتار پیتر را در زمان تسخیر او تغییر میدهد. سپس Venom را میبینیم که یکی از بهترین بخشهای بازی بود. تا جایی که طرفداران به ساخت یک اسپینآف مختص ونوم امیدوار هستند که Insomniac بر اساس بازخورد طرفداران آن را در نظر خواهد گرفت.
برایان اینتیهار همچنین اعلام کرد که بازی Wolverine و Spider-Man در یک جهان میگذرند و خاطرنشان کرد تمام بازیهای ابرقهرمانی آنها در دنیای ۱۰۴۸ هستند. این به زمین ۱۰۴۸ اشاره دارد، نام رسمی مارول برای بازیهای اسپایدرمن و کامیکهای مربوط به آن که با دنیای اینسامنیاک داستان منطبقی دارند.
Marvel’s Spider-Man 2 هماکنون برای PS5 در دسترس قرار دارد. با فروش بیش از ۲.۵ میلیون نسخه در ۲۴ ساعت اول، این عنوان در حال حاضر رکورد سریعترین فروش یک عنوان انحصاری پلی استیشن را در اختیار دارد.
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.