عضو سابق راکستار میخواهد که GTA 6 مقیاس کوچکتری داشته باشد
در سالهای گذشته شاهد رشد اندازه نقشه بازیهای جهان باز بودهایم، اما عضو سابق راکستار میخواهد که جی تی ای ۶ (GTA 6) مقیاس کوچکتری داشته باشد. GTA V شاید بزرگترین نقشه تاریخ صنعت ویدئو ...
در سالهای گذشته شاهد رشد اندازه نقشه بازیهای جهان باز بودهایم، اما عضو سابق راکستار میخواهد که جی تی ای ۶ (GTA 6) مقیاس کوچکتری داشته باشد.
GTA V شاید بزرگترین نقشه تاریخ صنعت ویدئو گیم را نداشته باشد، اما همچنان گاهی اوقات جابجایی در مپ بازی نیاز به رانندگی طولانی مدت پیدا میکرد. تونی گاولند (Tony Gowland)، عضو سابق راکستار، معتقد است که جی تی ای ۶ باید کوچکتر و متراکمتر باشد و فضاهای باز کمتری در نقشه آن دیده شود.
تونی گاولند که در راکستار روی بازیهای Liberty City Stories، رد دد ردمپشن، Vice City Stories و Chinatown Wars کار کرده بود، با سایت PCGamesN مصاحبهای درباره آینده فرانچایز جی تی ای داشت. او باور دارد که با کوچکتر کردن نقشه میتوان حس رانندگیِ به یادماندنی قدیمی این سری را بازگرداند.
گاولند در حال حاضر در استودیو خودش به اسم Ant Workshop Ltd فعالیت دارد که به تازگی بازی Dungeon Golf را به بازار منتشر کرده است. این استودیو در سال ۲۰۲۰ نیز دو بازی Lair of the Clockwork God و The Solitaire Conspiracy را نیز عرضه کرده و توانسته بازخوردهای بسیار خوبی کسب کند.
GTA 6 احتمالا در سال ۲۰۲۴ یا حتی ۲۰۲۵ برای ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۵ و پیسی منتشر میشود.
سونیک و ماجراهاش چه درسی به گیمرها میده؟
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
نمیدونم این نگران کننده حساب میشه از نظر وسعت و برنامه هاشون یا صرفا یه نگرانی واسه این هست که طرفدارا احساس تغییر یا همچین چیزی کنن
امام امیدوارم دومی باشه
خسته نباشید آقای دولتی
«GTA V شاید بزرگترین نقشه تاریخ صنعت ویدئو گیم را نداشته باشد، اما همچنان گاهی اوقات جابجایی در مپ بازی نیاز به رانندگی طولانی مدت پیدا میکرد.»
«او باور دارد که با کوچکتر کردن نقشه میتوان حس رانندگیِ به یادماندنی قدیمی این سری را بازگرداند.»
راست میگه واقعا من خودم به شخصه این مشکل رو تجربه کردم!
توی Vice city stories نقشه شهر خیلی هم بزرگ نبود و ضمنا میشد با ۵۰۰۰ دلار یک هلیکوپتر خرید و به سرعت توی شهر جابجا شد؛ ولی توی Liberty city stories متاسفانه از این خبرا نبود! یعنی مثلا برای انجام یه مرحله (یا ماموریت) عملا باید ۲ تا شهر جابجا میشدیم توی نقشه، از «شورساید ولی» باید میکوبیدیم میرفتیم به «استرانتون آیلند» بعدشم به «پورتلند»! همهی جادهها و خیابونها هم پیچ در پیچ و گیجکننده بودن.