توسعهدهنده سابق بتسدا: در این استودیو «تاد هاوارد» حرف آخر را میزند!
یکی از توسعهدهندگان سابق بتسدا (Bethesda) ادعا کرده که تمام تصمیمات این استودیو توسط «تاد هاوارد» انجام میشود. «بروس نسمیت» که کار خود در استودیو بتسدا را از زمان The Elder Scrolls II: Daggerfall آغاز ...
یکی از توسعهدهندگان سابق بتسدا (Bethesda) ادعا کرده که تمام تصمیمات این استودیو توسط «تاد هاوارد» انجام میشود.
«بروس نسمیت» که کار خود در استودیو بتسدا را از زمان The Elder Scrolls II: Daggerfall آغاز کرد و سپس طراح اصلی Skyrim تبدیل شد و نهایتاً به توسعه Starfield کمک کرده است، در مصاحبهای با کانال یوتوب MinnMax خاطرات خود درباره این استودیو متعلق به مایکروسافت را مرور کرد.
نسمیت میگوید که موفقیت چندین بازی تولیدشده توسط Bethesda به این معنی که بود تیم آن به اندازه زیادی بزرگ شده که تا حدی همین موضوع باعث ترک او شده است. نسمیت میگوید:
تغییرات زیادی در جریان بود و ساختار شرکت نیز بهگونهای بود که هم به دلیل همهگیری و هم به دلیل برخی تغییرات ضروری، نمیتوانستید چندان با تاد تعامل داشته باشید.
نسمیت در ادامه توضیح میدهد که هرچند ارتباط پیدا کردن با هاوارد بسیار ساخت است، اما ظاهراً او در مورد اکثر تصمیمات خلاقانه استودیو حرف آخر را میزند:
همه تصمیمگیریها از طریق تاد انجام میشود. او احتمالا از من متنفر میشود وقتی این حرف را میزنم، زیرا به آن باورد ندارد، اما متاسفانه حقیقت دارد.
البته توسعهدهندگان سابق بتسدا خیلی سریع به تمجید از تاد هاوارد میپردازد:
من تمام اعتبار را به او میدهم. او واقعا تلاش زیادی کرده است تا آخرین حرف را نزند... این چیزی نیست که از نظر فکری آن را تایید کند.
به گفته او ظاهراً استودیو به این صورت شکل گرفته است، زیرا هاوارد «کسی است که همیشه نظرات بسیار ارزشمندی دارد».
سونیک و ماجراهاش چه درسی به گیمرها میده؟
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.