مدیرعامل تیک تو: ایده NPC کنترل شده توسط هوش مصنوعی جذاب است
آیا در NPCهای Gta VI هم این تکنولوژی استفاده شده؟
چند روز پیش، Rockstar Games تایید کرد که تریلر جی تی ای ۶ در ماه دسامبر منتشر خواهد شد و همین توییت کوتاه، حسابی رکوردهای مختلف در شبکههای اجتماعی را جا به جا کرد.
مطلب پیشنهادی:چگونه در Red Dead Redemption 2 سریعتر جا به جا شویم؟و چطور Fast Travel را فعال کنیم؟حال به تازگی، مدیرعامل Take-Two (شرکت مادر Rockstar Games) در مورد هوش مصنوعی مولد در بازیها صحبت کرد و تأکید کرد که یکی از زمینههای استفاده از این فناوری میتواند در شخصیتهای غیرقابل بازی (NPC) باشد.
Strauss Zelnick افرود:
ما قبلاً NPCهای مبتنی بر هوش مصنوعی را در مادهای منتشر شده برای بازیهای محبوبی مانند TES: Skyrim دیدهایم، بنابراین برای توسعهدهندگان ردهبالا چندان دور نیست که از همان ابتدای توسعه آثار خود از این فناوری استفاده کنند.
در ادامه و طی صحبتهای خود، زلنیک اشاره داشت که عموما شخصیتهای غیرقابل بازی حوصله سربر هستند و با استفاده از این تکنولوژی میتوان به بازیهای مختلف شکل و شمایل جدیدی اضافه کرد.
اما این سوال پیش میآید که آیا از این فناوری در جی تی ای ۶ هم استفاده شده؟
هنوز مشخص نیست که آیا GTA VI دارای هوش مصنوعی مولد خواهد بود یا خیر، زیرا علیرغم تمام افشاگریهایی که در سال گذشته رخ داد،چیزی در مورد ادغامهای مبتنی بر هوش مصنوعی فاش نشده است و زلنیک هم در رابطه با این موضوع به چیزی اشاره نکرد.
اما نظر شما چیست. اگر از این تکنولوژی در GTA VI استفاده شده باشد هیجان زده خواهید شد؟
مطلب پیشنهادی:کوییز ۳۲ ویجیاتو؛ چقدر با GTA آشنا هستید؟ (قسمت دوم)آماده GTA VI هستید؟خفنترین نکات بازی کلش آف کلنز که فقط گیمرهای قدیمی یادشونه!
به طور کلی چی هست
فرض کن تو جی تی ای به یه نوازنده خیابونی پول بدی و بگی حالا واسم dragon born has come رو بخون و اونم بخونه!
اگه واقعا هوش مصنوعی مولد بیاد تو دنیای گیم که عالی میشه
چون دربارش صحبت کرده احتمالا هست !