نویسنده Mass Effect استودیو جدیدی تاسیس کرده است
نویسنده سابق بازی Mass Effect یعنی «مک والترز» یک استودیوی جدید را برای تولید بازیهای اکشن ماجراجویی AAA با محوریت جهانسازی و قصهگویی تاسیس کرده است. این استودیوی جدید که Worlds Untold نام دارد پشتیبانی ...
نویسنده سابق بازی Mass Effect یعنی «مک والترز» یک استودیوی جدید را برای تولید بازیهای اکشن ماجراجویی AAA با محوریت جهانسازی و قصهگویی تاسیس کرده است. این استودیوی جدید که Worlds Untold نام دارد پشتیبانی شرکت NetEase را دارد و در شهر ونکوور کانادا و به عنوان یک شرکت دورکار پایهگذاری شده است.
مک والترز نویسنده اصلی مس افکت ۲ و مس افکت ۳ بوده و به عنوان کارگردان در پروژههایی چون Mass Effect: Legendary Edition و Dragon Age: Dreadwolf و برای دو دهه با استودیو Bioware همکاری کرده است.
والتر در مورد شرکت جدیدش میگوید:
ما در حال خلق داستانهای معرکه و پر از معنی هستیم و معتقدیم که بهترین روش تجربه آن از طریق بازی کردن است. ما در حال ساخت دنیاهایی هستیم که رویای ساختشان را داشتهایم، جهانهایی که بازیکن را در نقش اصلی ماجراجوییهای فراموشنشدنی قرار میدهد. گروه NetEase Games نگاهی شبیه ما داشته و ذوق ما را انعکاس میدهد تا از فناوری نوین برای تولید بهترین بازیهای ممکن استفاده کند. پشتیبانی گروه آنها و آزادی که در خلاقیت خود دارند به ما کمک میکند که در نهایت به هدف خود برسیم.
به نظر جای امیدواری بسیار دارد که Worlds Untold به تولید فرنچایزهایی بپردازد که فراتر از بازیها برود. شرکت NetEase در این باره میگوید:
والتر و گروه او به تاسیس Worlds Untold پرداختند تا فرنچایزهایی با عمق و احتمالات فراوان را بسازند. احتمالاتی که تنها در قالب یک بازی نمیگنجد و فراتر از آن میرود. اولین پروژه گروه در حال توسعه است و یک بازی اکشن ماجراجویی خواهد بود که در یک دنیای نفسگیر و پر از راز و زیبایی جریان خواهد داشت.
کمپانی Worlds Untold شامل برخی از بهترین و باتجربهترین خالقان صنعت میشود. استعدادهای کمنظیری همچون کارگردان صدا «سوتارو توجیما» که روی Metal Gear Solid و عنوان Halo کار کرده است؛ مدیر تولید ،الیزابت لتونن، که سابقه کار روی عنوانی چون Dragon Age ،The Sims و Angry Birds را در کارنامه خود دارد؛ مدیر تولید هنری، Ramil Sunga، که سابقه کار و تولید خلاقانه را روی آثاری همچون مس افکت اندرومدا، Anthem و تمام بازیهای Dragon Age داراست و مدیر عناصر تکنولوژی، بن گولدستین، تجربه دو دهه کار در صنعت را داشته و روی بازیهایی همچون نسخه نسل بعدی Assassin’s Creed IV: Black Flag و نسخه پلی استیشن چهار For Honor کار کرده است و به تازگی در تسلا و کروز و برای ساختن پلتفرمهای شبیهساز مربوطه کار کردهاند.
ضمنا هنوز تاریخ دقیقی برای انتشار Dragon Age: Dreadwolf مشخص نشده و انتظار میرود که این بازی نقشآفرینی مورد انتظار پس از آپریل ۲۰۲۴ عرضه شود.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
امیدوارم موفق بشه
هرکی از راه میرسه یه استادیو میزنه