The Witcher 4 یک نقطه ورود عالی برای تازهواردان سری خواهد بود
با پایان یافتن بخش اعظم کار CD Projekt RED روی Cyberpunk 2077 (به رغم بهروزرسانیهای آینده)، The Witcher 4 بازی بعدی است که توسعهدهنده روی آن تمرکز خواهد کرد و تقریبا نیمی از استودیو اکنون ...
با پایان یافتن بخش اعظم کار CD Projekt RED روی Cyberpunk 2077 (به رغم بهروزرسانیهای آینده)، The Witcher 4 بازی بعدی است که توسعهدهنده روی آن تمرکز خواهد کرد و تقریبا نیمی از استودیو اکنون روی قسمت بعدی نقشآفرینی فانتزی کار میکنند.
به گفته کارگردان بازی، سباستین کالمبا، این بازی به عنوان یک «نقطه ورود عالی» برای تازهواردان سری عمل خواهد کرد. در مصاحبه اخیر با Lega Nerd، کالمبا گفت اگرچه سی دی پراجکت مطمئن خواهد شد که The Witcher 4 با داستان فرنچایز مطابقت داشته باشد، استودیو میخواهد اطمینان حاصل کند که چیزی شبیه به قسمتهای قبلی نمیسازد.
طبق گفته کالمبا، اگرچه این بازیکه «تا چند سال دیگر منتشر نخواهد شد»، همچنان برای طرفداران سری جذاب خواهد بود، اما همچنین به عنوان یک نقطه شروع برای کسانی خواهد بود که قبلا Witcher بازی نکردهاند.
او گفت:
ما میخواهیم به همان مسیری که در پیش گرفتهایم ادامه دهیم، اما نمیخواهیم همان بازی را بسازیم. فکر میکنم این یک امر مسلم است. برخی از عناصر افسانهای داریم که باید حفظ شوند. به هر حال، هنوز هم همان جهان است و نمیتوانیم از محدودیتهای خاصی فراتر برویم.
بنابراین، باید مسیر بسیار خاصی را دنبال کنیم و در آن نوآوری کنیم. در عین حال، واضح است که باید سعی کنیم بازیکنان جدیدی را راضی کنیم. Witcher 4 چند سال دیگر عرضه خواهد شد و از نسخه قبلی فاصله زیادی میگذرد، بنابراین نمیتوانیم مخاطبانی را که از قبل عاشق حماسه هستند، هدف قرار دهیم. ما باید یک جامعه جدید بسازیم. با توجه به این نکته، معتقدم که میتوانم بگویم یک نقطه ورود عالی برای بسیاری از بازیکنان خواهد بود، بدون اینکه طرفداران دیرینه را فراموش کنیم که هنوز دوست دارند ماجراهای گرالت را دنبال کنند.
اشاره کالمبا به «هوادارانی که هنوز هم میخواهند ماجراهای گرالت را دنبال کنند» نشان میدهد قهرمان سهگانه اصلی تا حدودی بازخواهد گشت. مطمئنا جذاب است، زیرا دومین بسته الحاقی The Witcher 3، تحت عنوان Blood and Wine، به طور قطعی داستان او را به پایان رساند.
در همین حال، کالمبا همچنین ادامه داد که با The Witcher 4، آنها به تلاش برای «جابجا کردن مرزها» و ارائه چیزی تازه برای ژانر نقشآفرینی ادامه خواهند داد، در حالی که داستان و تجربه گیمپلی «نفسگیر» را در مقایسه با ویچر ۳ ارائه میکنند.
اولویت ما همیشه تلاش برای جابجا کردن مرزها است. میخواهیم از آن فراتر برویم. میخواهیم در مقایسه با آنچه که در حال حاضر در بازیهای نقشآفرینی وجود دارد، تلاش کنیم و کاری جدید انجام دهیم، به خصوص که در این سبک کار میکنیم و طرفداران RPG را هدف قرار میدهیم. همانطور که میتوانید حدس بزنید نمیتوانم زیاد بگویم، اما ایده این است چیزی بسازیم که از The Witcher 3 پیشی بگیرد، داستانی مهیجتری را روایت کند و همچنین یک گیمپلی نفسگیر داشته باشد.
The Witcher 4 که با اسم رمزی Polaris شناخته میشود، سهگانه جدیدی را برای این سری آغاز میکند و برخلاف عناوین گذشته، بر روی Unreal Engine 5 ساخته میشود.
پی سی گیمرهای ایرانی در حال انقراضند؟
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.