ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از ویجیاتو انتخاب کنید.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
اصلا راضی نیستم
واقعا راضی‌ام
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر ویجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

بازی Arkham Knight
اخبار و مقالات

Digital Foundry: عملکرد Batman: Arkham Knight روی سوییچ یک فاجعه به‌تمام معناست

Digital Foundry در تحلیل جدید خود از نسخه سوییچ بازی Batman: Arkham Knight به‌عنوان یک «فاجعه تمام عیار» یاد کرده است. بازی Batman Arkham Trilogy پس از یک تاخیر یک‌هفته‌ای سرانجام در تاریخ ۱ دسامبر ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۴ آذر ۱۴۰۲ | ۲۱:۳۲

Digital Foundry در تحلیل جدید خود از نسخه سوییچ بازی Batman: Arkham Knight به‌عنوان یک «فاجعه تمام عیار» یاد کرده است.

بازی Batman Arkham Trilogy پس از یک تاخیر یک‌هفته‌ای سرانجام در تاریخ ۱ دسامبر (۱۰ آذر ۱۴۰۲) برای نینتندو سوییچ منتشر شد. این پورت توسط Turn Me Up Games ساخته شده است که قبلا نسخه سوییچ بازی‌هایی از جمله It Takes Two و Tony Hawk’s Pro Skater 1+2 را پورت کرده بود و شامل سه بازی سه‌گانه بتمن (Arkham Asylum و Arkham City و Arkham Knight) به‌همراه تمام DLCهای آن‌ها می‌شود.

مطلب پیشنهادی
آثاری که باکس آفیس را با فروش خود تکان دادند
۲۰ فیلم برتر که فروش بالای یک میلیارد دلار را در گیشه داشته‌اند

در حالی که واکنش عموم بازیکنان پس از انتشار بازی مثبت بوده است و آن‌ها به‌گونه‌ای پذیرفته بودند که سوییچ نمی‌تواند هرگز با کنسول‌های قدرتمند رقابت کند، اکنون «الیور مکنزی» از Digital Foundry، عملکرد Arkham Knight در سوییچ را یک مشکل بزرگ اعلام کرده است.

همانطور که قبلا نیز مشخص شده بود، نسخه سوییچ بازی Batman: Arkham Knight نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه را هدف گرفته است، اما اغلب در تحقق آن شکست می‌خورد و فریم‌ریت آن چیزی بین ۲۰ تا ۲۵ فریم در ثانیه است.

او در ادامه اشاره می‌کند که مشکل فریم‌ریت بازی در بخش‌هایی که Batmobile در آن‌ها حضور دارد بیشتر می‌شود:

تجربه Arkham Knight با وجود تمام این مشکلات مداوم بسیار چالش‌برانگیز است. به‌‌سختی می‌توان توضیح داد که کنترل‌های بازی چقدر ضعیف هستند، برای مثال حتی وجود یک حالت ۲۰ فریم در ثانیه ثابت نیز می‌توانست تجربه بسیار بهتری ارائه کند. به‌نظرم سیستم‌های پخش بازی مشکلات بزرگی ایجاد می‌کنند.

در مورد دو بازی دیگری که در این سه‌گانه حضور دارند نیز مکنزی توضیح می‌دهد که Arkham Asylum و Arkham City نیز دارای مشکلات افت فریم هستند. او در نهایت نتیجه‌گیری می‌کند:

در این مرحله باید از سه‌گانه Batman: Arkham به‌عنوان یک شکست بزرگ یاد کنم. هیچ‌کدام از بازی‌ها انتظارات را برآورده نمی‌کنند و عملکرد Arkham Knight واقعا نا خوشایند است.

مطلب پیشنهادی
از سه جوکر تا علاقه به بتمن!
داستان The Joker: Year One چگونه جوکر را دگرگون ساخت؟

تریلر جی تی ای ۶ | جزییاتی که باید بدونیم

برای تماشای ویدیو روی تصویر کلیک کنید
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Vlad-Tepesh
    Vlad-Tepesh | ۱۶ آذر ۱۴۰۲

    راستش کسی که نینتندو میخره باید بدونه که یک کنسول مشابه پلی استیش یا ایکس باکس نمیخره. شما نینتندو میخری نه برای اینکه روش مورتال کومبت یا بتمن بازی کنی میخری چون روش میخوای ماریو بازی کنی یا زلدا.
    نمیشه همه چی رو با هم داشت. کنسول نینتندو در مجموع امتیازی که میگیره برای من بالاتر از سونی و ایکس باکسه ولی باید قبول کنیم سخت افزار اون 80 درصد بازی های کنسول های دیگه رو با بدبختی بالا میاره

  • second-ninja
    second-ninja | ۱۵ آذر ۱۴۰۲

    نمیشه توسعه دهندگان رو سرزنش کرد چون سخت افزار سوییچ واقعا نسبت به تایم الان یا حتی کنسول های دیگه نسل 8 بسیار ضعیفه و حتی شاهکاری مثل witcher 3 هم روش اون کسفست دلخواه رو نداره

مطالب پیشنهادی