میازاکی بالاخره از ریمیک احتمالی Bloodborne گفت: «عنوانی که برای ما عزیز است»
رئیس فرام سافتور، هیدتاکا میازاکی، درباره امکان بازسازی Bloodborne و مزایای انتظار برای سختافزار جدید برای بازدید مجدد از این عنوان محبوب گفت. میازاکی در مصاحبهای که در کنار رونمایی از بسته الحاقی Elden Ring ...
رئیس فرام سافتور، هیدتاکا میازاکی، درباره امکان بازسازی Bloodborne و مزایای انتظار برای سختافزار جدید برای بازدید مجدد از این عنوان محبوب گفت.
میازاکی در مصاحبهای که در کنار رونمایی از بسته الحاقی Elden Ring برگزار شد، در پاسخ به سوالی درباره احتمال بازسازی Bloodborne به Eurogamer گفت:
این عنوانی است که درست به اندازه طرفدارانمان، برای ما نیز بسیار عزیز است. من را بسیار خوشحال میکند که میبینم هنوز افراد زیادی به آن علاقه دارند.
اما آیا نسخه ریمیک از سخت افزار جدیدتر بهره میبرد تا انتشار آن ارزشمند باشد؟ برای مثال، Demon's Souls، پس از عرضه اولیه بر روی PS3، به عنوان یک بازی لانچ PS5 بازسازی شد - یک جهش دوگانه در نسل کنسولها که انتشار مجدد اهمیت بیشتری پیدا میکرد.
میازاکی گفت:
فکر میکنم داشتن سختافزار جدید قطعا بخشی از ارزش این بازسازیها است. چیزهایی که در نسلهای قبلی سختافزار نمیتوانستید به دست آورید، روشهایی که نتوانستید عبارات خاصی را ارائه کنید - [سختافزار جدید] گاهی اوقات آن را ممکن میسازد.
میازاکی ادامه داد:
با این حال، نمیتوانم بگویم که همه چیز همین است. فکر میکنم صرفا از منظر کاربر، سخت افزار مدرن همچنین به بازیکنان بیشتری اجازه میدهد تا از همه بازیها قدردانی کنند. بنابراین این یک دلیل ساده است، اما به عنوان یک بازیکن، فکر میکنم دسترسیپذیری مهم است. فکر میکنم این میتواند نیروی محرکه بین آوردن یک بازی قدیمی به یک پلتفرم جدید باشد.
اینکه آیا بازسازی Bloodborne در نهایت معرفی میشود یا خیر، صرف نظر از اینکه ممکن است روی PS5 یا PS6 عرضه شود یا خیر، میازاکی گفت که از دیدن این همه طرفدار پرشور که خواستار ریمیک آن هستند، «بسیار خوشحال» است.
میازاکی از اینکه نمیتوانست چیز دقیقتری در مورد بازسازی انحصاری PS4 بگوید، عذرخواهی کرد، اما گفت که از ادامه واکنش به بازی «هیجان زده» است.
او گفت:
به زبان ساده، من بسیار خوشحال میشوم میبینم این عنوانی است که خاطرات خاص زیادی دارد، هم برای من و هم برای کارکنانی که روی آن کار کردهاند. وقتی آن واکنشهای پرشور را در جامعه بازیکنان میبینیم، باعث میشود که احساس هیجان کنیم، این باعث میشود که احساس خوشبختی کنیم چنین چیزی داریم و آن خاطرات را ساختیم.
پس باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا بازسازی Bloodborne در دسترس است یا خیر. با این حال، مادسازان زیادی روی بازی کار میکنند. سال گذشته لنس مک دونالد Bloodborne را بر روی PS5 با سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه بدون upscaling اجرا کرد.
در حال حاضر، فرام سافتور مشغول توسعه Shadow of the Erdtree بوده که میازاکی آن را بزرگترین اکسپنشن شرکت تاکنون توصیف کرده است. DLC دارای یک نقشه کاملا جدید با رویکردی جدید در طراحی میدان خواهد بود که تمایز بین مناطق وسیع و سیاهچالهای لگسی را محو میکند.
Shadow of the Earthtree برای عرضه در ۲۱ ژوئن (۱ تیر ۱۴۰۳) برنامه ریزی شده است.
اعلام رسمی ورود ایکس باکس به پلی استیشن | ویجیلاگ پلاس
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
یه جا خونده بودم بلادبورن در اصل انحصاری زمانیه ولی بعدا دیگه فرام سافتور به دلایلی بیخیال پورتای دیگش میشه. نمی دونم چقدر درسته ولی امیدوارم واقعی باشه تا بعدا رو ایکسباکس هم بیاد
ریمیک نباید بشه چون نه نیاز داره نه به صرفه است نه ضروری. فقط پورت پیسی
این بازی اگه برای PS5 بیاد میخرن برای PS6 هم میخرن تازه اگه دوباره برای PS4 هم عرضه کنن بازم فنش همیشه هست !
خلاصه عرضهش از پلی استیشن ۱ تا ۶ خواهان داره 😄
بزرگترین نقطه ضعفش انحصاری بودنشه