ویدئویی از بازی کنسل شده Batman با سیستم نمسیس لو رفت
پروژهای که به Middle-Earth: Shadow of Mordor تبدیل شد
استودیو Monolith Productions پیش از عرضه Middle-Earth: Shadow of Mordor، روی یک بازی از بتمن (Batman) کار میکرد.
استودیو روی پروژهای به اسم Apollo کار میکرد که در دنیای فیلمهای نولان جریان داشت و یک بازی جهان باز بود. این بازی از بتمن قرار بود استفاده زیادی از مکانیزمهای مخفیکار و مبارزات سری آرکهام داشته باشد. نکته مهم دیگر تمرکز زیاد روی سیستم نمسیس بود که در ادامه در Middle-Earth: Shadow of Mordor مورد استفاده قرار گرفت.
مطلب پیشنهادی:۱۰ حقیقت عجیب دربارهی فیلمهای بتمنحواشی جالب مربوط به فیلمهای بتمنیکی از کاربران توییتر به اسم SpideyRanger به تصاویری از بازی کنسل شدن Batman دسترسی پیدا کرده و آنها را با طرفداران به اشتراک قرار داده است. حتی به نظر میرسد که خود نولان هم یک سری از طراحیهای سازندگان را تایید کرده بود. این پروژه به این خاطر کنسل شد که برادران وارنر نمیخواست دو فرانچایز متفاوت از بتمن را به صورت موازی در صنعت ویدئو گیم پیش ببرد.
پروژه آپولو میتوانست یک بازی بسیار بزرگ باشد و استفاده از سیستم نمسیس در آن پتانسیل بسیار زیادی داشت. این سیستم کاری میکند که دشمنان، شخصیت بازیکن را به یاد داشته باشند، تکامل پیدا کرده و کینه ایجاد کنند. این دشمنان سپس نحوه مبارزه بازیکن را یاد میگیرند و بعدا در بازی با تغییراتی بر اساس درگیریهای قبلی ظاهر میشوند.
Monolith Productions در حال حاضر روی یک بازی از Wonder Woman کار میکند که قرار است به خوبی از سیستم نمسیس بهره ببرند.
مطلب پیشنهادی:۱۰ کمیک بتمن با چاشنی وحشتماجراهای ترسناک شوالیهی تاریکیشرکتی که داره به تنهایی باعث نابودی صنعت گیم میشه ⁉️
دوباره احیاش کنین 😂 الآن قریب به یک دهه هست که بتمن نداریم