ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از ویجیاتو انتخاب کنید.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
اصلا راضی نیستم
واقعا راضی‌ام
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر ویجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار و مقالات

خالق Resident Evil می‌خواهد با استودیوی جدید از ژانر وحشت بقا فاصله بگیرد

شینجی میکامی، توسعه‌دهنده کهنه‌کار بازی‌های ویدیویی و خالق Resident Evil، در مصاحبه‌ای جدید درباره جدایی‌اش از Tango Gameworks صحبت کرده است. فوریه گذشته اعلام شد که میکامی در حال ترک Tango، استودیوی سازنده The Evil ...

خشایار امامی
نوشته شده توسط خشایار امامی | ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۲۰:۳۰

شینجی میکامی، توسعه‌دهنده کهنه‌کار بازی‌های ویدیویی و خالق Resident Evil، در مصاحبه‌ای جدید درباره جدایی‌اش از Tango Gameworks صحبت کرده است.

فوریه گذشته اعلام شد که میکامی در حال ترک Tango، استودیوی سازنده The Evil Within، Ghostwire: Tokyo و Hi-Fi Rush است که در سال ۲۰۱۰ قبل از فروش آن به Bethesda، تاسیس کرده بود.

پس از اینکه ماه گذشته مشخص شدخالق رزیدنت اویل یک شرکت جدید تاسیس کرده، میکامی در کانال یوتیوب ژاپنی Byking ظاهر شد تا درباره حرفه‌ی خود و آنچه می‌خواهد در آینده انجام دهد، صحبت کند.

مطلب پیشنهادی
به چشمان هیولا نگاه نکنید

به گزارش Automaton، میکامی گفت قصد داشت تانگو را هشت سال قبل از این کار ترک کند، اما احساس مسئولیت می‌کرد که به کار روی بازی‌های استودیو ادامه دهد.

در پاسخ به این سوال که چرا می‌خواهد آن را ترک کند، او از تمایل خود برای ایجاد محیطی طراحی شده برای ارائه تجربه منظم‌تر بازی‌سازان جوان با ساخت بازی‌هایی با چرخه‌های توسعه کوتاه‌تر عنوان کرد و گفت که فکر می‌کند مخاطبانی برای عناوین منحصربه‌فردتر و در مقیاس کوچک‌تر وجود دارد.

میکامی بیشتر به خاطر حضورش در کپکام، جایی که اولین رزیدنت اویل، بازسازی گیم کیوب آن در سال ۲۰۰۲ و Resident Evil 4 را در میان عناوین دیگر کارگردانی کرد، شناخته می‌شود. او همچنین گفت که می‌خواست تانگو را ترک کند تا از ژانر وحشت بقا که او را به شهرت رسانده، رهایی پیدا کند.

Resident Evil

میکامی همچنین نقش خود را در Tango Gameworks قبل از رفتنش شفاف‌سازی کرد. او گفت:

من فقط ۶ ماه مدیرعامل بودم. فکر می‌کنم خیلی‌ها تصور می‌کردند که من نماینده آن هستم، اما به یک کارمند درجه یک نزدیک‌تر بودم. من را تهیه‌کننده‌ خطاب می‌کردند، اما یک مدیر اجرایی یا چیزی شبیه آن نبودم.

در سال ۲۰۲۰، میکامی اظهار داشت که می‌خواهد قبل از بازنشستگی یک پروژه دیگر از بازی‌های ویدیویی را کارگردانی کند و اضافه کرد که ایده‌هایش کم نیستند و به ژانر وحشت محدود نمی‌شوند.

مطلب پیشنهادی
یک فیلم ترسناک متوسط دیگر
نقد فیلم Baghead | جامپ‌اسکر با کله کیفی

داستان شرود ؛ پادشاه بازی های شوتر

نسخه ۲۵۰ دلاری بازی Escape from Tarkov بازیکنان را خشمگین کرده است - ویجیاتو
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • iman-generous
    iman-generous | ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

    با احترام به ایشان و اینکه به شدت طرفدار بازی هایی که ایشان در آنها نقش داشته هستم (Onimusha, Resident Evil, Dino Crisis) ولی در سالهایی که از کپ کام جدا شدند، اصلا به موفقیت قبل نبودند زیرا:

    1 - هیچ شخصی حتی اگر نابغه و پر توان باشد، به تنهایی موفق نمی شود و باید خوش اخلاق باشد و در کار تیمی از ظرفیت فکری و کاری همه افراد استفده کند.
    2 - در ساخت بازی باید تعادل وجود داشته باشد و تمام المان های لذت بخش یک بازی در حالت تعادل باشند تا طیف گسترده ای از مخاطب رو جذب کند و ماندگار باشد مانند سری رزیدنت ایول که داستان، شخصیت پردازی، اکشن، معما، موسیقی، گرافیک و ... رو در حالت تعادل با هم حفظ می کنه. بازی های بعد از کپ کام ایشون، بازی های خوب ولی نامتعادل هستند
    3 - بودجه خیلی مهمه و پس از جدایی از کپ کام هیچ وقت بودجه کافی برای ساخت بازی رو نداشته

مطالب پیشنهادی