اکتیویژن با ساخت بازسازی Tony Hawk’s Pro Skater 3 + 4 مخالفت کرد
ظاهرا استودیو Vicarious Visions قصد داشت ریمیک بازیهای Tony Hawk's Pro Skater 3 + 4 را بسازد، اما اکتیویژن با آنها مخالفت و این استودیو را به یک پشتیبان برای Call of Duty تبدیل کرد. ...
ظاهرا استودیو Vicarious Visions قصد داشت ریمیک بازیهای Tony Hawk's Pro Skater 3 + 4 را بسازد، اما اکتیویژن با آنها مخالفت و این استودیو را به یک پشتیبان برای Call of Duty تبدیل کرد.
لیام رابرتسون، تاریخدان بازیهای ویدیویی، مدعی شد که استودیو Vicarious Visions بعد از موفقیت Tony Hawk's Pro Skater 1 + 2 خواستار توسعه یک بازسازی به همین سبک از بازیهای سوم و چهارم بوده است. این استودیو ابتدا قصد داشت بازیهای سوم و چهارم را همراه با عناوین اول و دوم در یک بسته قرار دهد، اما به این نتیجه رسید که زمان کافی را برای چنین پروژهای ندارد. به نقل از یکی از منابع رابرتسون:
ما به این نتیجه رسیدیم که برخی از ویژگیهای کنترل اسکیت از بازیهای جدیدتر را اضافه کنیم تا تجربه بازیکنان مشابه چیزی باشد که از خاطراتشان درباره بازیهای قدیمیتر Tony Hawk's Pro Skater به خاطر دارند. بهبودهایی که بازی سوم داشت وارد خاطرات مردم از دو بازی اول شده بود.
در نهایت برایمان واضح شد که زمان کافی برای چیزی بیشتر از دو بازی اول نداشتیم، پس این ایده مطرح شد که بازیهای سوم و چهارم را به شکلی دیگر عرضه کنیم.
پس از موفقیت ریمیک بازیهای اول، این استودیو ایدههای خود برای Tony Hawk's Pro Skater 3 + 4 را به اکتیویژن مطرح کرد. اما ظاهرا اکتیویژن پیشنهاد آنها را رد کرد، چون میخواست Vicarious Visions را به استودیویی کمکی برای توسعه Call of Duty تبدیل کند. لازم به ذکر است که این استودیو در ساخت بازسازی Diablo 2 هم نقش داشت.
لازم به ذکر است که در گذشته خود شخص تونی هاوک هم ادعا کرد که توسعه مجموعه دوم بازسازیهای این مجموعه در برنامهها وجود داشت، اما بعد از ادغام ویکاریوس ویژنژ در اکتیویژن، این پروژه لغو شد.
چنین برنامهای وجود داشت، حتی تا زمان انتشار 1 و 2. ما در حال ساخت 3 و 4 بودیم که ناگهان ویکاریوس توسط اکتیویژن جذب شد، سپس آنها گفتند که دنبال توسعهدهندگان جدیدی هستند، و سپس کل پروژه لغو شد.
حقیقت این است که آنها دنبال کسی بودند که 3 و 4 را بسازد، اما آنها به هیچ کسی به اندازه ویکاریوس اعتماد نداشتند.
آنها به دنبال شنیدن ایدههای استودیوهای دیگر بودند و میپرسیدند که «شما میخواهید در یک بازی THPS چه کاری انجام دهید؟»، اما آنها از هیچ ایدهای خوششان نیامد و ماجرا تمام شد.
چه کسی میداند؟ شاید بعدا بتوانیم کاری انجام دهیم. آدم از آینده خبر ندارد. من هیچ وقت فکر نمیکردم که بعد از بیست سال [بازسازی] 1 و 2 را بسازیم.
چه بلایی سر Plants vs. Zombies اومد؟
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
اکتیویژن و EA به معنی واقعی کلمه دو روی یک سکه اند ! ( سر بلایی که سر استودیوهاشون میارن و مجبور به کارهایی که دوست ندارن )