ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از ویجیاتو انتخاب کنید.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
اصلا راضی نیستم
واقعا راضی‌ام
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر ویجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار و مقالات

فوری: ایکس باکس استودیوهای Tango Gameworks و Arkane Austin را تعطیل می‌کند!

جیسون شرایر، خبرنگار بلومبرگ، در خبری شوکه‌کننده اعلام کرد که ایکس باکس چهار استودیوی زیرمجموعه بتسدا را تعطیل خواهد کرد که شامل نام‌هایی همچون Arkane Austin و Tango Gameworks می‌شود. به‌گفته شرایر، علاوه بر آرکین ...

رایان زجاجی
نوشته شده توسط رایان زجاجی | ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۷:۱۲

جیسون شرایر، خبرنگار بلومبرگ، در خبری شوکه‌کننده اعلام کرد که ایکس باکس چهار استودیوی زیرمجموعه بتسدا را تعطیل خواهد کرد که شامل نام‌هایی همچون Arkane Austin و Tango Gameworks می‌شود.

به‌گفته شرایر، علاوه بر آرکین آستین و تانگو گیم‌ورکس، دو استودیو Alpha Dog Studios و Roundhouse Studios نیز تعطیل خواهند شد. از بین این چهار نام، Roundhouse Games با استودیو سازنده The Elder Scrolls Online یعنی Zenimax Online Studios ادغام خواهد شد.

صفحه‌های توییتر تانگو گیم‌ورکس و آرکین آستین با انتشار بیانیه‌هایی این خبر را تایید کردند. آرکین آستین در بیانیه خود ضمن تایید تعطیلی خود، اعلام کرد که توسعه بازی Redfall متوقف شده است. این بدین معناست که افرادی که Hero Pass این عنوان را خریده‌اند، محتوای اضافه این بازی را دریافت نخواهند کرد. آرکین آستین اعلام کرد که پول اضافه‌ای که این خریداران برای بازی خرج کرده‌اند جبران خواهد شد، اما فعلا جزئیات آن نامشخص است. لازم به ذکر است که سرورهای Redfall همچنان آنلاین باقی خواهند ماند.

مت بوتی، رئیس استودیوهای ایکس باکس، در ایمیلی به کارمندان، ادعا کرد که این تغییرات در راستای «اولویت دادن به بازی‌های دارای تاثیر بالا و سرمایه‌گذاری بیشتر در بازی‌های بلاک‌باستر بتسدا» انجام شده است. برخی از اعضای استودیوهای تعطیل شده به تیم‌های دیگری منتقل خواهند شد، اما قطعا باید منتظر حجم وحشتناکی از نیروهای تعدیل شده باشیم.

استودیو Tango Gameworks به واسطه مجموعه The Evil Within و Ghostwire Tokyo طرفداران خاص خود را پیدا کرده بود، اما با موفقیت Hi-Fi Rush به سطح جدیدی از محبوبیت رسید. از طرفی دیگر استودیو Arkane Austin اگرچه با Redfall محصولی ناامیدکننده به طرفداران تحویل داد، اما با ساخت Prey و کمک در توسعه Dishonored خود را به‌عنوان تیمی مستعد در ساخت بازی‌های Immersive Sim ثابت کرده بود. Alpha Dog Games استودیویی متخصص در ساخت بازی‌های موبایل بود که سال گذشته Mighty Doom را ساخت و Roundhouse Games هم در واقع همان Human Head Studios بود که سابقه ساخت Prey 2006 را داشت.


چندتا از این اصطلاحات ویدیوگیمی رو می‌دونید؟ | قسمت دوم

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • casinooo.blogfa.com
    casinooo.blogfa.com | ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

    بابا تانگو چرا، میکامی این همه زحمت کشید یه بازی بد نداشت این استدیو 😑
    واقعا چه استرسی میکشن بازیساز ها از دست این بشرا

  • masseffect
    masseffect | ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

    فک کنم فیل اسپنسر چیزی زده بوده که تانگو رو تعطیل کرد

  • hamidrezahr91699
    hamidrezahr91699 | ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

    مدیرای خ..رفت آخه سازنده دیس آنر و پری رو تعطیل میکنید؟ مغز ندارن اینا تانگو و باقی اهمیتی نداشتند چون بازیای اونچنان خوبی نمیساختند اما آرکین استین؟

  • Ojpeqjobeqffuhvitihvti93949930rhufhriririh
    Ojpeqjobeqffuhvitihvti93949930rhufhriririh | ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

    تانگو حیف بود:(
    شما هم اول فکر کردید کلا آرکینو تعطیل کرد؟D:

  • MMYKING
    MMYKING | ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

    یعنی ارزوی یه دی ال سی براب های فای راش به گور رفت؟ :(

  • 𝗺𝗿-𝘀𝗮𝗺𝟬𝟯𝟱
    𝗺𝗿-𝘀𝗮𝗺𝟬𝟯𝟱 | ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

    حالا باز ارکین یه چیزی
    اخه چرا تانگو رو تعطیل کردین؟

  • Mohammad-Nikhalat-Jahromi
    Mohammad-Nikhalat-Jahromi | ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

    واقعا خاک دو عالَم تو سرشون

مطالب پیشنهادی