زخمها در بازی Metal Gear Solid Delta دائمی خواهند بود
استفاده از آنریل انجین ۵ همه چیز را بهتر کرده است
کونامی و استودیو Virtuos در رویداد شب گذشته Xbox Games Showcase، تریلر جدیدی از گیمپلی ریمیک بازی متال گیر سالید ۳ (Metal Gear Solid Delta: Snake Eater) منتشر کرده بود و حالا اطلاعات جدیدی از این عنوان داریم.
اولین نکته مهمی تریلر شب گذشته پیشرفت گرافیکی ریمیک متال گیر سالید ۳ نسبت به گذشته بود که به لطف استفاده از Unreal Engine 5 محقق شده است. اکنون کونامی وبسایت رسمی خود را بهروزرسانی کرده و جزئیات جدیدی از بازی Metal Gear Solid Delta: Snake Eater که احتمالا در تریلر مشخص نبوده را با طرفداران به اشتراک قرار داده است.
علاوه بر گرافیک بهبود یافته که جنگلهای متراکم و مردابها را با جزئیات دقیق به تصویر میکشد، بازی دارای جزئیات چهرهای دقیقتری نیز هست. این شامل چین و چروکها، منافذ پوست و حتی حرکات جداگانه چشم و عنبیه میشود که منجر به انیمیشنهای صورت بسیار خوب و پر از احساسی شده است.
یکی از ویژگیهای جدید و قابل توجه سیستم آسیبپذیری بهروزرسانی شده ریمیک متال گیر سالید ۳ است. هر گونه آسیب، از کبودی تا زخمهای گلوله، در زمان واقعی نمایش داده میشود و لباسها نیز در این فرآیند دچار فرسایش و پارهگی خواهند شد. این زخمها دائمی خواهند بود و داستان منحصر به فرد هر بازیکن را در طول بازی بیان خواهند کرد.
Metal Gear Solid Delta: Snake Eater برای پیسی، ایکس باکس سری ایکس/اس و پلی استیشن ۵ منتشر خواهد شد. تاریخ عرضه این عنوان هنوز مشخص نیست، اما شایعاتی حاکی از تاخیر احتمالی آن تا سال 2025 هستند
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
در عجب چطور با نبود کوجیما به این ریمیک خیلی امیدوارم، امیدوارم رویه کپکام رو بگیرن و حتی نسخه چهارم یا دوم که خیلی برام خاطره انگیزن رو ریمیک کنن