نقشه بازی Assassin’s Creed Shadows کوچکتر از نسخههای قبلی است
دنیای به وسعت Assassin’s Creed Origins، با عمق بیشتر
یوبیسافت جزئیات بیشتری از بازی مورد انتظار Assassin’s Creed Shadows که در ژاپن قرن شانزدهم جریان دارد، منتشر کرده است.
سیمون لِمِی-کونتوا (Simon Lemay-Comtois)، کارگردان اسسینز کرید شدو، اطلاعات جدیدی درباره وسعت و جزئیات محیط بازی ارائه کرده است. اندازه نقشه ژاپن در این بازی مشابه نقشه مصر در بازی Assassin’s Creed Origins خواهد بود، که کوچکتر از دنیای بزرگ Assassin’s Creed Valhalla است.
این تصمیم به سازندگان اجازه داده تا تمرکز بیشتری بر جزئیات منطقه مرکزی ژاپن داشته باشند. با وجود این که در Assassin’s Creed Shadows نیز شاهد دریاچهها و سواحل خواهیم بود، اما نقشه آن به اندازه یونان در Assassin’s Creed Odyssey پر از آب نخواهد بود. همچنین در حالی که نقشه مصر بیشتر مسطح است، ژاپن دارای کوهها و درههای بسیاری است.
بسیاری از معابد و نقاط دیدنی این دنیا در درهها و کوهها قرار دارند که باعث میشود بازیکنان برای کشف آنها بیشتر به جستجو بپردازند. داستان بازی بیشتر بر منطقه مرکزی ژاپن تمرکز دارد و بنابراین نقشه شامل تمامی ژاپن نخواهد بود. این تمرکز داستانی به سازندگان اجازه داده تا بر جزییات تاریخی و فرهنگی این منطقه بیشتر کار کنند.
Assassin’s Creed Shadows قرار است در ۱۵ نوامبر (۲۵ آبان) برای پلتفرمهای پیسی، ایکس باکس سری ایکس/اس و پلی استیشن ۵ عرضه شود.
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.