فروش بازی Green Hell از مرز ۶ میلیون نسخه عبور کرد
پس از گذشت نزدیک به ۵ سال از عرضه
Green Hell اولین بار در سال ۲۰۱۹ منتشر شد و به مجموعه رو به رشدی از عناوین سبک بقای جهان باز پیوست که بازیکنان را در مقابل عناصر مختلف قرار میداد. فرق Green Hell نسبت به رقبای خود این بود که واقع بینانهتر بود و عناصر منحصر به فردی را به خود اختصاص میداد که بازیکنان را ملزم میکرد تا سلامت روحی و جسمی خود را در حالی که در جنگلی عظیم حرکت میکردند و برای زنده ماندن میجنگیدند، مدیریت کنند.
به تازگی توسط سازنده بازی، Creepy Jar، اعلام شد که فروش این عنوان از زمان عرضه در سال ۲۰۱۹ تاکنون، از مرز ۶ میلیون نسخه فراتر رفته و به طور متوسط سالانه ۱.۲ میلیون فروش داشته است.
Green Hell در زمان عرضه با نقد و بررسیهای خوبی روبرو شد و از آن زمان بر روی چندین پلتفرم دیگر نیز قرار گرفت. در سال ۲۰۲۰ به نینتندو سوییچ آمد و سپس در سال ۲۰۲۱ روی ایکس باکس وان و پلی استیشن ۴ عرضه شد. الگوی انتشار متناوب در خدمت بازی بود و با بهروزرسانیهای رایگان توسط Creepy Jar، تعداد بازیکنان نسبتا ثابت باقی ماندند.
در ماه آوریل، تیم بیستمین آپدیت رایگان بازی را منتشر کرد و حیوانات جدید، مکانیک بقا و نقشههای ساخت و ساز را معرفی کرد. در سالهای بعد از عرضه، توسعهدهندگان پشتیبانی از کنترلر، حالت داستانی کوآپ، سیستم اچیومنتها، کشاورزی، ویژگیهای بیشمار ساختمانی و دشمنان جدید را معرفی کردند.
بازیهای بقا مانند Green Hell در سالهای اخیر بسیار محبوب شدهاند. عناوینی مانند Sons of the Forest، Valheim، ARK، Subnautica، Raft، SCUM، و V Rising همگی به دلیل آزادی زیاد، مکانیک ساخت پایگاه و در برخی موارد، سکانسهای مبارزه چالش برانگیز، در بازار محبوبیت پیدا کردند.
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.