ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از ویجیاتو انتخاب کنید.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
اصلا راضی نیستم
واقعا راضی‌ام
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر ویجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار و گزارش‌ها

بازی Bloodborne شاهد افزایش ۵۷ درصدی بازیکنان در ماه ژوئن بود

به واسطه شور و هیجان Elden Ring

خشایار امامی
نوشته شده توسط خشایار امامی | ۱۹ تیر ۱۴۰۳ | ۱۲:۰۰

با انتشار بسته الحاقی Elden Ring، تعداد قابل توجهی از بازیکنان به عنوان محبوب ۲۰۱۵ استودیو FromSoftware، بازی Bloodborne بازگشتند.

ماه ژوئن برای طرفداران فرام سافتور ماه بزرگی بود، آن هم به لطف اکسپنشن گسترده مورد انتظار، Elden Ring: Shadow of the Erdtree که در اواخر ماه میلادی عرضه شد. در واقع، شور و هیجان برای DLC آنقدر زیاد بود که سایر عناوین FromSoftware نیز شاهد افزایش تعداد درگیری بازیکن در پیش از انتشار آن بودند.

طبق گزارش TrueTrophies، بر اساس یک مجموعه داده از بیش از ۳.۱ میلیون اکانت PSN فعال، در ماه ژوئن، در PS5 و PS4، بازی Bloodborne شاهد افزایش ۵۷ درصدی در تعداد بازیکنان خود بود.

Bloodborne

در هفته آخر ماه، پس از عرضه Shadow of the Erdtree، تعداد بازیکنان Bloodborne با ۱۱ درصد افزایش مواجه شد و آن را به شصت و پنجمین عنوان محبوب پلی استیشن در آن هفته تبدیل کرد.

بازی دیگری از فرام سافتور که در آن هفته علاوه بر Bloodborne و Elden Ring، شاهد افزایش بازیکنان فعال بود، Dark Souls III بود. عنوان ۲۰۱۶ شاهد افزایش نسبتا کوچک ۵.۹ درصدی نسبت به تعداد بازیکنان بود که آن را به صد و بیست و یکمین بازی محبوب پلی استیشن در آن هفته تبدیل کرد.

اینکه آیا ما در آینده دنباله‌ای، بازسازی یا حتی یک ریمستر Bloodborne خواهیم دید، بعید به نظر می‌رسد، اما بسیاری از طرفداران شاهکار ۲۰۱۵ فرام سافترو مطمئناً می‌دانند که چگونه عشق خود را به بازی نشان دهند. باید امیدوار بود که سونی حداقل توجه کرده باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید

مطالب پیشنهادی