ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از ویجیاتو انتخاب کنید.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
اصلا راضی نیستم
واقعا راضی‌ام
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر ویجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار و مقالات

کارگردان بازی Baldur’s Gate 3 قصد داشت صنعت ویدئو گیم را ترک کند

فشار ناشران کار را برای استودیو لارین سخت کرده بود

اشکان دولتی
نوشته شده توسط اشکان دولتی | ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ | ۱۹:۰۰

بالدرز گیت ۳ (Baldur's Gate 3) یکی از بهترین بازی های تاریخ صنعت گیم محسوب می‌شود و برای آینده استودیو Larian هم بسیار اهمیت خواهد داشت. 

لارین استودیوز، پس از کسب جوایز بی‌شمار و موفقیت مالی چشمگیر با بازی Baldur's Gate 3، توانست جایگاه خود را در صنعت بازی‌های ویدئویی مستحکم کند. اسون وینکه، مدیر عامل و بنیان‌گذار شرکت، در مصاحبه‌ای با پی‌سی گیمر فاش کرد که او خاطر دخالت ناشران در پروژه‌های قبلی، تقریباً تصمیم به ترک این صنعت گرفته بود.

وینکه در این مصاحبه به خاطرات تلخ و دشواری‌های تیمش در سال ۲۰۰۹ با بازی Divinity 2: Ego Draconis اشاره کرد. این بازی که سومین نسخه از سری Divinity بود، با مشکلات بسیاری مواجه شد که ناشی از بلندپروازی بیش از حد تیم کوچک و منابع ناکافی بود. 

بازی Baldur's Gate 3

وینکه توضیح داد که ناشران او را مجبور کردند که بازی را قبل از آماده بودن، منتشر کند تجربه‌ای بسیار پراسترس برای او و تیمش بود. همین موضوع باعث شد که وینکه ناشران را کنار بگذارد و از این رو به خودانتشاری و تأمین مالی جمعی روی آورد.

موفقیت‌های اخیر لاریان استودیوز و جوایز بسیاری که به دست آورده، نشان‌دهنده تصمیمات صحیح این شرکت در تغییر استراتژی‌های است. این موفقیت‌ها نه تنها جایگاه لاریان را در صنعت بازی‌های ویدئویی تقویت کرده، بلکه الهام‌بخش دیگر استودیوها نیز شده..

مطلب پیشنهادی
فرسنگ‌ها زیر انتظارات
بررسی بازی Skull and Bones
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید

مطالب پیشنهادی