ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از ویجیاتو انتخاب کنید.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
اصلا راضی نیستم
واقعا راضی‌ام
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر ویجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار و گزارش‌ها

مراحل ساخت بازی استاکر ۲ رسما به اتمام رسید

به اصطلاح Gold شد

خشایار امامی
نوشته شده توسط خشایار امامی | ۱۹ آبان ۱۴۰۳ | ۱۳:۳۰

استودیوی GSC Game World اعلام کرده است که استاکر ۲ (Stalker 2: Heart of Chornobyl) پس از سال‌ها توسعه، بالاخره به وضعیت Gold رسید و مراحل ساخت آن پایان یافت.

این شوتر بقا در سبک جهان باز که یکی از بازی‌های مورد انتظار امسال است، بیش از یک دهه در حال توسعه بود و در ۲۰ نوامبر (۳۰ آبان) بالاخره به دنیای بازی‌ها عرضه خواهد شد.

زمانی که آخرین بازی اصلی استاکر منتشر شد، دنیای کاملا متفاوتی بود و عنوانی که در اواخر آبان ماه به دستمان خواهد رسید به مراتب فراتر از آن چیزی است که در سری قبلی وجود داشت.

بازی استاکر ۲ از تصاویر بسیار زیبا گرفته تا موتور مبارزه برجسته و مکانیک‌های بقا تا جهان باز پر از فعالیت‌های جانبی، ترکیبی از اجزای مختلف دارد که در دنیای پساآخرالزمانی قرار گرفته‌اند.

استاکر ۲

بازی Stalker 2: Heart of Chornobyl در روز انتشار روی سرویس اشتراکی گیم پس هم در دسترس خواهد بود که یک برد بزرگ برای بازیکنان در سراسر دنیا است. اگر ترجیح می‌دهید فراتر بروید، بازی یک نسخه کلکسیونی بی‌نظیر و گسترده هم دارد.

تیم توسعه‌دهنده به تازگی همچنین نیازهای سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی روی رایانه‌های شخصی را فاش کرد که با توجه به اینکه یک اثر جهان باز در بالاترین سطح است، خیلی هم مطالبه‌گرانه نیست.

برای کاربران Xbox Series X دو حالت مختلف در بازی STALKER 2: Heart of Chornobyl وجود دارد. حالت Performance که با ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا می‌شود و گرافیک آن کمی متفاوت از حالت Quality است که با وضوح تصویر بالاتر اما با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه اجرا می‌شود.

مطلب پیشنهادی
داستانی جذاب برای گیمر‌ها
اقتباس برنده اسکار از کتاب فردا و فردا و فردا
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید

مطالب پیشنهادی