ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از ویجیاتو انتخاب کنید.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
اصلا راضی نیستم
واقعا راضی‌ام
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر ویجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

استودیوی IllFonic مجبور به تعدیل نیرو شد
اخبار و گزارش‌ها

استودیوی IllFonic مجبور به تعدیل نیرو شد

تغییر استراتژی استودیو

سپهر هامونی
نوشته شده توسط سپهر هامونی | ۱۵ آذر ۱۴۰۳ | ۱۷:۰۰

استودیوی IllFonic سازنده بازی‌های محبوبی مانند Friday the 13th: The Game و Predator: Hunting Grounds به تازگی این خبر را اعلام کرد.

استودیو اشاره کرد، که به دلیل تغییرات در استراتژی‌های خود تعدادی از کارکنانش را تعدیل کرده است. چارلز برونگارت، مدیرعامل و یکی از بنیان‌گذاران، در بیانیه‌ای که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد خبر این تصمیم را تایید کرد.

او در این بیانیه نوشت:

امروز با واقعیت تلخی مواجه شدیم؛ وضعیت کنونی صنعت بازی تاثیرات خود را بر ما در IllFonic هم گذاشته است. متاسفانه، با قلبی اکنده از اندوه، مجبور به کاهش نیروی انسانی شدیم تا بتوانیم با استراتژی اصلاح‌شده‌ای پیش برویم.

برونگارت همچنین تاکید کرد که تیم تعدیل‌شده شامل افراد بااستعدادی است و از سایر شرکت‌ها درخواست کرد که اگر به دنبال نیروهای جدید هستند، برای لینک شدن با این افراد به فرصت‌های شغلی در دسترس، اقدام کنند.

استودیوی IllFonic که دفاتری در گلدن، کلرادو و تاکوما، واشنگتن دارد، بیشتر به خاطر بازی چندنفره نامتقارن و ترسناک Friday the 13th: The Game شناخته می‌شود. این بازی در دسامبر گذشته، پس از انقضای حقوق لایسنس این شرکت، از فروش خارج شد.

این شرکت در سال جاری با انتشار Killer Klowns from Outer Space: The Game تلاش کرد موفقیت گذشته را تکرار کند. اما کاهش شدید تعداد بازیکنان این بازی در پلتفرم استیم، از صدها نفر به عددی دو رقمی، نشان می‌دهد که نتوانسته است با مخاطبان ارتباط مناسبی برقرار کند.

استودیو هنوز تعداد دقیق کارکنان تعدیل‌شده را اعلام نکرده است. اما این خبر، بخشی از موج گسترده تعدیل نیروها در صنعت بازی در سال ۲۰۲۴ است. بر اساس گزارش‌ها، از ابتدای سال تاکنون حدود ۱۴ هزار نفر در این صنعت شغل خود را از دست داده‌اند. این آمار در ادامه تعدیل‌های سال گذشته است که بیش از ۱۰ هزار نفر را تحت تاثیر قرار داد.

این تصمیمات نشان‌دهنده چالش‌های بزرگی است که شرکت‌های بازی‌سازی با آن روبرو هستند، از جمله فشارهای مالی، رقابت شدید و تغییرات در بازار بازی‌های ویدئویی.

مطلب پیشنهادی
از آشوب در ایستگاه فضایی تا شورش در دفتر اداره!
بهترین فیلم‌ های ترسناک که مربوط به محل کار می‌شوند
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید

مطالب پیشنهادی