ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از ویجیاتو انتخاب کنید.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
اصلا راضی نیستم
واقعا راضی‌ام
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر ویجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار و گزارش‌ها

تنظیمات گرافیکی بازی Monster Hunter Wilds روی کنسول‌های نسل نهم مشخص شد

پچ روز اول برای PS5 Pro منتشر خواهد شد

خشایار امامی
نوشته شده توسط خشایار امامی | ۳۰ آذر ۱۴۰۳ | ۱۷:۰۰

کپکام عملکرد هدف‌گذاری شده برای Monster Hunter Wilds روی کنسول‌ها را شرح داد و تایید کرد که یک پچ روز اول برای PS5 Pro در دسترس خواهد بود.

کارگردان بازی «یویا توکودا» جزئیاتی را در جریان یک به‌روزرسانی پیش از انتشار که عناصر مختلف بازی را پس از تست بتای عمومی پوشش می‌داد به اشتراک گذاشت. مشخصات سیستم مورد نیاز برای پی‌سی قبلا منتشر شده‌اند و اکنون اهداف عملکرد روی کنسول به اشتراک گذاشته شدند.

کنسول‌های پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری اکس حالت Prioritise Graphics با ۳۰ فریم بر ثانیه و حالت Prioritise Framerate با ۶۰ فریم بر ثانیه را شامل خواهند شد. ایکس باکس سری اس فقط بازی را با ۳۰ فریم بر ثانیه اجرا خواهد کرد در حالی که روی PC نرخ فریم بر اساس سخت‌افزار متفاوت خواهد بود.

جزئیات خاصی درباره پچ PS5 Pro ارائه نشد به جز تایید این نکته که گرافیک را بهبود خواهد داد و از زمان عرضه در دسترس خواهد بود. جزئیات بیشتر به زمان انتشار نزدیک‌تر ارائه خواهد شد.

Monster Hunter Wilds

توکودا گفت:

نرخ فریم هدفی که داریم در نسخه OBT به دست نیامده بود. صادقانه بگویم، آن یک نسخه قبلی بود که به خوبی بهینه‌سازی نشده بود و مشکلاتی در رندر گرافیک هنگام استفاده از حالت اولویت‌بندی فریم وجود داشت. نسخه کامل فعلی بهبودی در جزئیات دقیق مانند خز و پرها داشته و به هدف 60fps نزدیک‌تر می‌شود.

نسخه ایکس باکس بازی بهبود مشابهی به PS5 داشته است، در حالی که روی PC تیم توسعه در تلاش است تا حداقل مشخصات مورد نیاز را کاهش دهد، اگرچه جزئیات هنوز در حال کار است. کپکام همچنین در حال بررسی انتشار یک ابزار بنچمارک برای پی‌سی است تا به بازیکنان کمک کند تعیین کنند که آیا بازی روی سیستم‌های آن‌ها قابل بازی خواهد بود یا خیر.

Monster Hunter Wilds

توکودا در استریم یک بخش کوتاه از گیم‌پلی را به اشتراک گذاشت تا بهبودهای عملکرد در مقایسه با تست بتای عمومی را نشان دهد. تیم سازنده پیش از این مشکلات عملکرد در تست بتای بازی Monster Hunter Wild را تصدیق کرده بود.

هدف از این تست این است که به بازیکنان اجازه دهد یک بخش محدود از Monster Hunter Wilds را تجربه کنند و همچنین جنبه‌های فنی مختلف مانند بار شبکه و عملکرد کلی را قبل از انتشار کامل بازی بررسی کنند. لطفا توجه داشته باشید که محصول نهایی هنوز در حال توسعه است. جنبه‌های خاصی مانند مشخصات بازی و بالانس ممکن است در نسخه کامل متفاوت باشند. ما متعهد به اطمینان از کیفیت محصول نهایی هستیم.

بازی Monster Hunter Wilds قرار است در ۲۸ فوریه ۲۰۲۵ (۱۰ اسفند) برای PS5 و Xbox Series X/S و PC منتشر شود.

مطلب پیشنهادی
فرسنگ‌ها زیر انتظارات
بررسی بازی Skull and Bones
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید

مطالب پیشنهادی