خبر جدیدی از وضعیت ساخت ادامه بازی Hi-Fi Rush منتشر شد
مصاحبه جدید سازندگان با IGN
دنبالهای برای Hi-Fi Rush به طور «مثبت» در نظر گرفته میشود، اما استودیوی Tango Gameworks در حال «بررسی فرصتهای مختلف» قبل از تعهد کامل است.
رئیس استودیو «کالین مک»، کارگردان «جان یوهانس» و مدیر پروژه «کازواکی اگاشیرا» در مصاحبهای جدید با IGN درباره آینده این فرنچایز صحبت کردند.
پس از اینکه مایکروسافت Tango Gameworks را تعطیل کرد، این استودیو توسط Krafton خریداری شد. دنبالهای برای بازی اکشن ریتم Hi-Fi Rush در زمان خرید آغاز شده بود، اما مک اکنون توضیح داد که استودیو در حال بررسی گزینههای خود است.
مک گفت:
ما به طور مثبت در حال بررسی یک دنباله هستیم. هنوز در مرحلهای نیستیم که بتوانیم به طور خاص بگوییم «این چیزی است که قصد داریم انجام دهیم».
یوهانس افزود:
بسیاری از کارکنان ما عشق زیادی به [Hi-Fi Rush] دارند، بنابراین احساس میکنیم که گزینههایی داریم. ما در حال حاضر در مرحله بررسی فرصتهای مختلف هستیم.
یوهانس بیان کرد که بسیاری از اعضای تیم توسعه «وابستگی قوی» به های-فای راش دارند و افزود: «ما نه تنها بازی بلکه شخصیتها و دنیای آن را هم دوست داریم، بنابراین میخواهم این IP را گرامی بدارم».
اما او معتقد است «مهم خواهد بود چیزهای جدید را امتحان کنیم» که به نظر میرسد همان فلسفهای بود که در نهایت منجر به توسعه Hi-Fi Rush و تغییری واضح در لحن استودیو پس از The Evil Within شد. اگاشیرا در واقع گفت که ایجاد تجربیات جدید «جزو دیانای تانگو گیمورکس» است.
او گفت:
بازی Hi-Fi Rush به عنوان یک آیپی جدید محبوب شد، اما اگر Hi-Fi Rush همیشه به همان شکل باقی بماند در نهایت قدیمی خواهد شد. من فکر میکنم روند Tango Gameworks درباره پذیرش چالشهای جدید است. امیدوارم به کار در راهی که توسعهدهندگان را در مرکز قرار میدهد، بدون از دست دادن اشتیاقمان ادامه دهم.
همانطور که قبلا گزارش شده بود، رئیس توسعه شرکت Krafton «ماریا پارک» بیان کرد که ساخت یک دنباله برای بازی حدود شش ماه قبل از خرید استودیو آغاز شده بود.
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.