
بلیزارد به خاطر رقابت اورواچ ۲ با بازی Marvel Rivals تحت فشار است
چالشی برای بلیزارد

طبق اخبار جدید، ظاهرا بعد از انتشار Marvel Rivals تیم توسعه اورواچ ۲ در بلیزارد تحت فشار قرار گرفته است.
آرون کلر، کارگردان Overwatch 2 در مصاحبهای تایید کرد که رقابت با این عنوان جدید چالشی جدی برای تیم آنها ایجاد کرده است. با این حال، او معتقد است که این چالش میتواند به پیشرفت بازی کمک کند و فرصتی برای نشان دادن تواناییهای واقعی بلیزارد باشد.
مدتی است که بسیاری از سازندگان محتوای اورواچ 2 به سمت Marvel Rivals جذب شدهاند. با این حال، کلر تاکید دارد که ویژگیهای جدید در فصلهای ۱۵ و ۱۶، از جمله Perks و Stadium از مدتها قبل در حال توسعه بودهاند و انتشار آنها واکنشی فوری به رقابت جدید نیست.
کلر اذعان دارد که گیمپلی اورواچ برای بازیکنان حرفهای میتواند تکراری شود. او و تیمش قصد دارند با اضافه کردن عناصر جدید، بازی را جذابتر و پویاتر کنند. به گفته او Overwatch 2 باید خود را با تغییرات صنعت بازیهای شوتر وفق دهد تا همچنان برای بازیکنان جدید و قدیمی جذاب بماند.
کلر همچنین Marvel Rivals را یک چشمانداز رقابتی جدید برای اورواچ میداند. این اولین بار است که بلیزارد با یک بازی بسیار مشابه رقابت میکند. با این حال، کلر معتقد است که این رقابت به نفع تیم توسعه است. او میگوید:
این یک نیروی محرک برای تیم ماست، دیگر نمیتوانیم صرفا بازی امنی انجام دهیم.
بلیزارد از ویژگیهای موفق رقبا چشمپوشی نمیکند. کلر اشاره کرد که تیم توسعه از قبل قصد اضافه کردن Hero Bans را داشته است، اما موفقیت این قابلیت در Marvel Rivals باعث شد که اجرای آن در اورواچ 2 با سرعت بیشتری انجام شود.
اگرچه Marvel Rivals چالشی جدی برای اورواچ محسوب میشود، اما بلیزارد قصد دارد از این فرصت برای بهبود بازی و جلب رضایت بازیکنان استفاده کند.
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.