مدیر عامل EA Motive: «الکترونیک آرتز تغییر کرده است»
درست است که این روزها EA به عنوان یکی از آدم بدههای صنعت گیم شناخته میشود، اما با مرور یک سال گذشته میتوان فهمید که آنها وضعیت خوبی در سال جاری داشتهاند. از شکست سنگین ...
درست است که این روزها EA به عنوان یکی از آدم بدههای صنعت گیم شناخته میشود، اما با مرور یک سال گذشته میتوان فهمید که آنها وضعیت خوبی در سال جاری داشتهاند. از شکست سنگین Anthem که بگذریم، الکترونیک آرتز امسال کاتالوگ قدرتمندی داشته: یکی از بهترین و موفقترین بتل رویالهای کل بازار یعنی Apex Legends، بازی تک نفره عالی و یکی از بهترینهای کل فرنچایز جنگ ستارگان یعنی Star Wars Jedi: Fallen Order، و اولین بازی خوب از سری نید فور اسپید در چند سال گذشته، یعنی Heat.
به نظر میرسد که افراد درون EA هم متوجه تغییرات مثبت این شرکت شدهاند. پاتریک کلاوس که حدود ده سال در الکترونیک آرتز سابقه کار داشت، در سال ۲۰۱۲ جدا شد و به یوبیسافت پیوست. اما با جدایی مدیر استودیوی EA Motive، یعنی جید ریموند، کلاوس به عنوان جانشین او به این شرکت بازگشت.
حالا کلاوس در مصاحبهای با سایت Games Industry گفته احساس میکند EA به شرکت دیگری تبدیل شده و اولویتش را روی کیفیت محصولاتش قرار داده است.
[الکترونیک آرتز] انگار به یک شرکت دیگر تبدیل شده، شرکتی که تمرکز بسیاری روی کیفیت دارد. این یکی از دلایلی است که از بازگشت به اینجا هیجانزدهام. اولویت اول ما ساخت بازیهای عالی است و EA کاملا از ما و کارکنان پر استعدادمان حمایت میکند تا نقش بزرگی در ساخت بازیهای خفن برای EA داشته باشیم. دوره زمانه متفاوت، رهبری متفاوت، پیام متفاوت. هر روز هم با پیامها و گفتگوهایی که داریم بیشتر به این موضوع پی میبریم.
استودیوی EA Motive در حال حاضر مشغول ساخت دو بازی است. یک آیپی جدید، و یک بازی جنگ ستارگان که به گفته کلاوس، بازی بسیار خاصی خواهد بود. این بازی استار وارز برای عرضه تا انتهای سال مالی ۲۰۲۲ برنامهریزی شده است.
بیشتر بخوانید:
- بررسی بازی Star Wars Jedi: Fallen Order - نیرو همراهت باد
- بررسی بازی Need for Speed: Heat - سقوط بس است
- Apex Legends به یک فرنچایز سالانه تبدیل خواهد شد
تماشا کنید: ویجیاتو – فراز و فرود سری Need for Speed
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.