Ghost of Tsushima با اختلاف بزرگترین بازی استودیوی ساکرپانچ خواهد بود
بازی Ghost of Tsushima، که احتمالا قرار است پرونده بازیهای انحصاری نسل هشتم سونی را ببندد، یکی از مورد انتظارترین عناوین سال آینده است. به تازگی سونی در مراسم The Game Awards تریلری جدید از ...
بازی Ghost of Tsushima، که احتمالا قرار است پرونده بازیهای انحصاری نسل هشتم سونی را ببندد، یکی از مورد انتظارترین عناوین سال آینده است. به تازگی سونی در مراسم The Game Awards تریلری جدید از بازی را به نمایش درآورد که ما را بیشتر با گیم پلی و فضای بازی آشنا میکرد.
پس از آن، مدیر روابط عمومی استودیوی Sucker Punch، یعنی اندرو گلدفارب پستی را در بلاگ رسمی پلی استیشن منتشر کرد که حاوی جزئیات جالبی برای بازی بود. طبق گفتههای او، گوست آو ثوشیما با اختلاف بزرگترین بازیای خواهد بود که این استودیو تا به حال ساخته.
گوست آو ثوشیما بسیار بزرگ است - با اختلاف بزرگترین بازیای که ساکرپانچ تاکنون ساخته. تریلر ما شامل نمایش بخشهای کوچکی از اوپن ورلد زیبا و متنوع ما میشود، اما هنوز خیلی چیزها را نشان ندادهایم.
او همچنین کمی در مورد گیم پلی بازی نوشته و نکات جالبی را به اشتراک گذاشته است. به طور مثال، شخصیت اصلی بازی یعنی جین، بازی را به عنوان یک سامورایی شروع خواهد کرد اما در ادامه بازی، تواناییهای متفاوتی را هم یاد خواهد گرفت.
با این که جین در ابتدای بازی یک سامورایی است، او در ادامه مهارتها و تاکتیکهایی را فرا خواهد گرفت که سامورایی مانند نیستند و میتوانید در تریلر هم بخشهای کوچکی از آن را مشاهده کنید. در ماههای آینده بیشتر در مورد جین، دشمنان و دوستان او، و چیزهایی که باید فدا کند تا به این جنگجوی جدید تبدیل شود و غیره صحبت خواهیم کرد.
این جزئیات در سال آینده و تا قبل از انتشار بازی به اشتراک گذاشته خواهند شد. Ghost of Tsushima برای عرضه در تابستان سال ۲۰۲۰ و برای کنسول پلی استیشن 4 برنامهریزی شده است.
بیشتر بخوانید:
- تاریخ عرضه بازی Ghost of Tsushima بالاخره با نمایشی جدید مشخص شد
- بزرگترین غافلگیریها و ناامیدیهای مراسم The Game Awards 2019
- مرور مهمترین اتفاقات The Game Awards 2019 در ۴ دقیقه
تماشا کنید: مرور مهمترین اتفاقات The Game Awards 2019 در ۴ دقیقه
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.