سونی رویداد بعدی State of Play را در سینماها نمایش خواهد داد
آیا رویدادی ماورای انتظارات در پیش است؟
سونی اعلام کرد که رویداد State of Play ماه آینده برای اولین بار از زمان E3 2018، به صورت زنده در سالنهای سینمایی منتخب ایالات متحده پخش میشود. سینماهای شبکه Alamo Drafthouse در شهرهایی مانند رالی، لسآنجلس، منطقه خلیج سانفرانسیسکو، شیکاگو، دالاس و نیویورک میزبان طرفداران خواهند بود تا علاقهمندان بتوانند در محیطی ویژه، نمایش را روی پرده بزرگ تماشا کنند.
در این مراسم، علاوه بر نمایش برنامه اصلی، منویی با غذاها و نوشیدنیهای ویژه و اهدای جوایز انحصاری برای حضار در نظر گرفته شده است. اشاره طنزآمیز به «چنگال» در تبلیغات این رویداد به بازی Marvel’s Wolverine مربوط میشود که تایید شده بخش آغازین برنامه خواهد بود. همچنین در جریان پخش زنده که بیش از یک ساعت طول خواهد کشید، خبرهای متعددی از بازیهای پلیاستیشن ۵ توسط استودیوهای داخلی و شرکتهای شخص ثالث مطرح میشود.
از آنجا که شرکت Sony Pictures در سال ۲۰۲۴ سینماهای Alamo Drafthouse را خریداری کرد، همکاری برای پخش این رویداد در سینماها منطقی به نظر میرسد. سینماهای Alamo Drafthouse به رعایت بالای قوانین سالن و کیفیت خوراکیها شهرت دارند و احتمالا این تجربه برای شرکتکنندگان لذتبخش خواهد بود.
اکثر صندلیها در سراسر آمریکا از قبل رزرو شدهاند و اگر تاکنون نتوانستهاید بلیت تهیه کنید، احتمالا دیگر شانسی نخواهید داشت.
اگرچه این اقدام به تنهایی کیفیت محتوای State of Play را تضمین نمیکند، اما نشان میدهد که سونی به ایجاد تجربهای متفاوت برای طرفداران اهمیت میدهد و تلاش دارد ارتباط بهتری با جامعه بازیکنان برقرار کند، موضوعی که در سالهای اخیر کمتر شاهدش بودهایم.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
سونی داره با state of play میترکونه. سال های قبل همیشه مراسم های کوتاه با بازی های مسخره داشت. اما امسال داره قضیه رو عوض میکنه