مدیرعامل Take-Two بازی Red Dead Online را یک پروژه فوقالعاده موفق میداند
استراوس زلنیک ادعای طرفداران مبنی بر «فرصت از دسترفته» بودن این بازی را رد کرد
مدیرعامل Take-Two Interactive معتقد است Red Dead Online برخلاف انتقادهای برخی طرفداران، یک پروژه «بسیار موفق» بوده و هرگز فرصتی از دسترفته برای شرکت محسوب نمیشود.
در مصاحبهای جدید با IGN، استراوس زلنیک در پاسخ به این سؤال که آیا Red Dead Online یک فرصت ازدسترفته برای Rockstar Games بوده، گفت:
هیچ چیزی درباره فروش ۸۵ میلیون نسخهای Red Dead وجود ندارد که نشاندهنده یک فرصت ازدسترفته باشد. Red Dead Online هم فوقالعاده موفق و ماندگار بوده است.
طی سالهای گذشته، بسیاری از طرفداران بارها از کمبود محتوا و توقف پشتیبانی گسترده از Red Dead Online انتقاد کردهاند. بخش بزرگی از جامعه بازیکنان معتقد بودند راکاستار تمرکز اصلی خود را روی Grand Theft Auto Online گذاشته و دنیای Red Dead را تا حد زیادی رها کرده است.
با این حال، زلنیک باور دارد که موفقیت عظیم Red Dead Redemption 2 و عملکرد پایدار بخش آنلاین آن نشان میدهد این فرنچایز همچنان یکی از ارزشمندترین IPهای Take-Two است. طبق آمارهای اخیر، Red Dead Redemption 2 اکنون بیش از ۸۵ میلیون نسخه فروش داشته و به یکی از پرفروشترین بازیهای تاریخ تبدیل شده است.
اظهارات زلنیک واکنشهای متفاوتی در میان کاربران شبکههای اجتماعی و انجمنها ایجاد کرده است. برخی کاربران معتقدند Red Dead Online با وجود پتانسیل بالا، هرگز بهاندازه GTA Online پشتیبانی نشد و میتوانست بسیار بزرگتر شود. در مقابل، گروهی دیگر میگویند حتی با وجود کاهش پشتیبانی، بسیاری از استودیوها آرزو دارند یک بازی لایوسرویس با چنین آمار بازیکن و درآمدی داشته باشند.
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.