ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از ویجیاتو انتخاب کنید.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
اصلا راضی نیستم
واقعا راضی‌ام
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر ویجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار بازی

منتظر حضور تیم X-Men در بازی Marvel’s Wolverine نباشید

اشارات وجود دارد، اما کل تیم؟ نه!

علیرضا طالقانی
نوشته شده توسط علیرضا طالقانی تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۵ | ۱۳:۴۵

بازی Marvel's Wolverine سرانجام در رویداد State of Play نمایش مفصلی از گیم‌پلی خود دریافت کرد و در کنار آن، چندین شخصیت از دنیای جهش‌یافته‌های مارول نیز معرفی شدند. با این حال، غیبت تیم مشهور X-Men برای بسیاری از طرفداران سؤال‌برانگیز بود.

طبق توضیحات Marcus Smith در مصاحبه با ورایتی تیم X-Men اساسا در این نسخه از جهان ولورین وجود ندارد.

در عوض، بازی گروهی به نام Team X را معرفی می‌کند؛ یک تیم مزدور متشکل از جهش‌یافته‌ها که در سراسر جهان فعالیت می‌کنند و تلاش دارند سایر میوتنت‌های در معرض خطر را نجات دهند.

اسمیت در این باره گفت:

«در دنیای ما، جهش‌یافته‌ها هنوز چندان شناخته‌شده نیستند و به همین دلیل بیشتر در خفا زندگی می‌کنند، چون بسیار آسیب‌پذیر هستند.»

او توضیح داد که در ابتدای داستان، لوگان در حال تعقیب چند جهش‌یافته ربوده‌شده توسط گروهی از مزدوران سایبورگ به نام Reavers است. در همین مأموریت او متوجه می‌شود فرد دیگری نیز برای نجات آن‌ها تلاش می‌کند؛ شخصی که بعدا مشخص می‌شود Jean Grey است.

این موضوع توضیح می‌دهد چرا در تریلر بازی، لوگان ظاهرا جین گری را نمی‌شناسد. در این جهان، هنوز خبری از مدرسه مشهور Xavier's School for Gifted Youngsters یا تشکیل تیم X-Men نیست.

تریلر همچنین حضور Mystique را نشان می‌دهد که در حال مبارزه با Reavers است. همین مسئله باعث شده بسیاری از طرفداران حدس بزنند او یکی از اعضای Team X باشد.

در سوی دیگر، شخصیت‌هایی مانند Sabretooth و Omega Red نیز در بازی حضور دارند، اما این بار در نقش دشمنان اصلی ولورین ظاهر می‌شوند و بخشی از Team X نیستند.

یکی دیگر از شخصیت‌هایی که هنوز در تریلرها دیده نشده اما احتمال حضورش مطرح است، Lady Deathstrike است. در کمیک‌ها او سابقه همکاری با Team X را داشته و حتی در برخی داستان‌ها رهبری Reavers را بر عهده گرفته است. به همین دلیل برخی معتقدند اینسامنیاک عمداً معرفی او را برای آینده نگه داشته است.

بازی Marvel’s Wolverine در تاریخ ۱۵ سپتامبر به صورت انحصاری برای PlayStation 5 منتشر خواهد شد و یکی از بزرگ‌ترین عناوین فرست‌پارتی پلی‌استیشن در سال جاری محسوب می‌شود.

علیرضا طالقانی
علیرضا طالقانی

بازی‌های ویدیویی تا به امروز عضوی جدایی‌ناپذیر از ماجراجویی من بوده و هست. غرق شدن توی دنیای بازی‌ها و تجربه کردن موقعیت‌های مختلف و البته شنیدن داستان‌های جذاب باعث شد تا نوشتن و تحلیل درباره بازی‌ها و اتفاقات صنعت برام اهمیت خیلی زیادی پیدا کنه. دنیای کد و برنامه‌نویسی، موسیقی و کتاب از سرگرمی‌های محبوب من محسوب می‌شن.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید

مطالب پیشنهادی