بنیاد ملی بازیهای رایانهای و انجمن اهدای عضو برای تولید بازی همکاری میکنند
بنیاد ملی بازیهای رایانهای و انجمن اهدای عضو ایرانیان برای ساخت بازیهایی با محوریت اهدای عضو و برگزاری رویدادهای تخصصی همکاری مشترکی را آغاز کردند
بنیاد ملی بازیهای رایانهای و انجمن اهدای عضو ایرانیان برای ساخت بازیهایی با محوریت اهدای عضو و برگزاری رویدادهای تخصصی همکاری مشترکی را آغاز کردند.
به گزارش ویجیاتو و به نقل از سیتنا، «احسان جازم»، معاون حمایت بنیاد ملی بازیهای رایانهای اعلام کرد این بنیاد با انجمن اهدای عضو ایرانیان همکاری مشترکی را آغاز کرده است. هدف از این همکاری استفاده از ظرفیت بازیهای دیجیتال برای افزایش آگاهی عمومی در زمینه اهدای عضو عنوان میشود.
بر اساس توافقهای انجامشده در نخستین نشست میان مسئولان این دو نهاد، مقرر شد مفاهیم مرتبط با اهدای عضو در محتوای بازیهای رایانهای گنجانده شود. بر همین اساس، تولید چند بازی با محوریت اهدای عضو در دستور کار قرار گرفته است تا موضوعات مربوطه برای گروههای مختلف سنی مطرح شود.
حمایت از پروژهها و برگزاری رویدادهای تخصصی
معاون حمایت بنیاد ملی بازیهای رایانهای با اشاره به ضرورت حمایت از تولیدات مرتبط با این موضوع گفت برنامهریزی برای سرمایهگذاری و حمایت از پروژههای بازیسازی با موضوع اهدای عضو، از دیگر محورهای این همکاری مشترک است.
به گفته جازم، برگزاری رویدادهای تخصصی مانند بوتکمپها و گیمجمها با همکاری انجمن اهدای عضو ایرانیان، فرصتی برای استفاده از ایدههای بازیسازان و تبدیل آنها به محصول خواهد بود.
معاون حمایت بنیاد در پایان اعلام کرد جزئیات بیشتر این همکاری و برنامههای اجرایی، پس از برگزاری جلسات تخصصی بعدی و نهایی شدن روند کار اعلام خواهد شد.
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.