فراخوان رویداد «گیم استریم ایران» منتشر شد
این رویداد با هدف توانمندسازی استریمرها و ایجاد ارتباط میان آنها و بازیسازان، از ۲۰ تا ۳۰ تیرماه برگزار میشود
بنیاد ملی بازیهای ویدیویی با انتشار فراخوانی، زمان و شرایط برگزاری رویداد گیم استریم ایران را برای توانمندسازی استریمرها اعلام کرد.
به گزارش ویجیاتو و به نقل از روابط عمومی بنیاد ملی، بنیاد ملی بازیهای ویدیویی با انتشار یک فراخوان، برگزاری رویداد «گیم استریم ایران» را اعلام کرد. این رویداد با هدف توانمندسازی استریمرهای بازی و ایجاد بستر همکاری میان آنها، بازیسازان، ناشران و سرمایهگذاران از ۲۰ تا ۳۰ تیرماه ۱۴۰۵ برگزار میشود.
در نخستین بخش از این رویداد، کارگاه تخصصی برای آموزش استانداردهای حرفهای حوزه استریم و ورود به چرخه حمایتهای این صنعت برگزار خواهد شد. پس از پایان این دوره آموزشی، رقابتی میان استریمرهای شرکتکننده شکل میگیرد که جزئیات تکمیلی آن در آینده منتشر میشود.
پلتفرم همگرا ارزیابی استریمرها را بر عهده دارد تا بستر لازم برای ارائه حمایتهای فعالان صنعت بازی به افراد منتخب فراهم شود. علاقهمندان میتوانند برای ثبتنام در رویداد گیم استریم ایران و دریافت اطلاعات بیشتر به سامانه همگرا مراجعه کنند.
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.