پلاتینیوم گیمز افراد بزرگی را به خاطر کنسل شدن Scalebound از دست داد
بنا بر گفتههای بازیساز سابق استودیو معروف پلاتینیوم گیمز (PlatinumGames) یعنی ژان پیر کلامز (Jean Pierre Kellams)، تأثیر کنسل شدن بازی اسکیل باند (Scalebound)، بدتر از آن چیزی بود که میتوان تصور کرد و استودیو ...
بنا بر گفتههای بازیساز سابق استودیو معروف پلاتینیوم گیمز (PlatinumGames) یعنی ژان پیر کلامز (Jean Pierre Kellams)، تأثیر کنسل شدن بازی اسکیل باند (Scalebound)، بدتر از آن چیزی بود که میتوان تصور کرد و استودیو پلاتینیوم گیمز افراد زیادی را به خاطر این اتفاق از دست داد.
وقتیکه استودیو پلاتینیوم گیمز اعلام کرد که زین پس، برخی از بازیهای خود را (بهطور مثال The Wonderful 101: Remastered) قرار است خود استودیو منتشر کند، بسیاری از طرفداران از خود پرسیدند که چرا پلاتینیوم گیمز این کار با Scalebound نمیکند و بازهم چرا به دنبال راهی برای احیا این بازی نیست!
همانند بازی The Wonderful 101 که متعلق به کمپانی نینتندو (Nintendo) است، این موضوع در مورد بازی Scalebound نیز صدق میکند و اگر اخبار کنسل شدن این بازی را قبلاً دنبال کرده بودید، باید این نکته را به یاد داشته باشید که این بازی متعلق به کمپانی مایکروسافت است. بعد از خبر معرفی ریمستر بازی The Wonderful 101، بسیاری از طرفداران اسکیل باند امیدوار شدند که احتمالاً پلاتینیوم گیمز حقوق بازی را به هر نحوی به دست خواهند آورد.
بهتمامی اوصاف، سازنده سابق استودیو، ژان پیر کلامز گفته است که PlatinumGames شانس خود را امتحان کرده بود. ژان پیر کلامز، کسی که نزدیک به یک دهه و بهعنوان تهیهکننده نوآوری در استودیو PlatinumGames کارکرده بود، اخیراً اعلام کرده که استودیو «افراد بزرگ و فوقالعادهای» را به خاطر کنسل شدن اسکیل باند ازدستداده بود؛ کسانی که پلاتینیوم گیمز را مقصر این شکست بزرگ میدانستند. ژان پیر کلامز در ادامه صحبتهای خود گفت:
ما شانس خود را داشتیم و شکست خوردیم و آنها [مایکروسافت] میدانستند که ما شکست خوردیم. سازندههای بزرگ و فوقالعادهای بعد از شکست بازی، استودیو را ترک کردند؛ همچنان به خاطر آن اتفاق ناراحت هستم. من احترام زیادی برای کسانی که سخت بر روی بازی اسکیل باند کارکرده بودند، قائل هستم. به خاطر موفق بودن کمپین ریمستر The Wonderful 101: Remastered خیلی خوشحالم و برای استودیو، بهترینها را آرزو دارم. اسکیل باند مجموعهای از شکست، پیروزی، درد، اشک برای من بوده و دوست دارم زمانی را ببینم که بازی بهطور کامل ساخته خواهد شد؛ نه این در مورد مراحل ساخت بازی جوک بسازم.
اشاره ژان پیر کلامز از «جوک» در مورد توییت های هیدکی کامیا (Hideki Kamiya) بود که این توسعهدهنده قدیمی، ایمیلهای مایکروسافت را در مورد ساخت بازی اسکیل باند به تمسخر گرفته بود. ژان پیر کلامز زمانی که در استودیو پلاتینیوم گیمز حضور داشت، بر روی بازی Vanquish کارکرده بود.
سال ۲۰۲۰، سال بسیار شلوغی برای استودیو PlatinumGames خواهد بود که بعد انتشار تیزری عجیب، بازی بعدی خود را بانام Project GG معرفی کرد.
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.