ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از ویجیاتو انتخاب کنید.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
اصلا راضی نیستم
واقعا راضی‌ام
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر ویجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار و مقالات

چرا نسخه ریمیک Final Fantasy VII به صورت اپیزودی عرضه می‌شود؟

کارگردان نخستین ورژن از Final Fantasy VII و تهیه‌کننده نسخه ریمیک این بازی که بزودی قسمت اول آن در دسترس قرار می‌گیرد اخیرا توضیح داده که چرا اسکوئر انیکس در بازسازی این عنوان به سراغ ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۵ فروردین ۱۳۹۹ | ۱۵:۰۰

کارگردان نخستین ورژن از Final Fantasy VII و تهیه‌کننده نسخه ریمیک این بازی که بزودی قسمت اول آن در دسترس قرار می‌گیرد اخیرا توضیح داده که چرا اسکوئر انیکس در بازسازی این عنوان به سراغ رویکرد اپیزودیک رفته و تمام ریمیک را در یک پکیج عرضه نمی‌کند.

یوشینوری کیتاسه، تهیه‌کننده Final Fantasy VII Remake در مصاحبه اخیر خود با بلاگ اسکوئر اینکس توضیح می‌دهد که برای بازسازی تمام متعلقات نخستین بازی با بالاترین کیفیت ممکن، بدون حذف محتوا و همینطور افزودن المان‌های تازه، بازی باید در قالب چند اپیزود عرضه می‌شده است.

برای اینکه بتوانیم تمام بازی را به عنوان یک نسخه واحد عرضه کنیم و ساز و کاری مثل یک بازی مدرن داشته باشد، نمی‌توانستیم به سراغ بالاترین کیفیت بصری برویم و باید برخی از نقاط و صحنه‌های نخستین بازی را حذف می‌کردیم. اساسا اگر بازی به صورت یک‌جا عرضه می‌شد، باید نسخه‌ای می‌ساختیم که داستان اصلی را خلاصه می‌کرد و به نظرمان این چیزی نبود که طرفداران را راضی کند.

نخستین اپیزود بازی که طی ماه آتی میلادی عرضه خواهد شد، شامل بخش میدگار در فاینال فانتزی ۷ اورجینال خواهد بود. به گفته کیتاسه، این بازی شامل هرآنچه در نسخه اورجینال دیده‌ایم خواهد بود که این بار با تکنولوژی جدیدی رندر شده‌اند و از سوی دیگر، مناطقی تازه هم برای گشت و گذار خواهیم داشت.

نقاط زیادی در میان بخش‌های مختلف میدگار وجود دارد که قرار بود در بازی قرار بگیرند،‌ اما هیچوقت روشنایی روز را ندیدند. این یکی از چیزهایی بود که می‌خواستیم با نسخه ریمیک برطرف کنیم. اینکه تمام حفره‌ها را پر کنیم، نشان دهیم چطور بخش‌های مختلف شهر به یکدیگر متصل می‌شوند و تمام بازی را به تجربه‌ای یکپارچه تبدیل کنیم.

یکی از این مناطق که درباره‌اش صحبت می‌کنیم، طبقه بالایی ساختمان شینرا است، یک نقطه اوج در گیم‌پلی که در نخستین فاینال فانتزی ۷ قرار نداشت.

سازندگان می‌گویند از دیگر افزونه‌های مهم در نسخه ریمیک، «محتویات اندگیم» هستند اما تا به امروز هیچ توضیحی درباره این محتویات ارائه نکرده‌اند. با توجه به سابقه سری فاینال فانتزی اما می‌توان حدس زد که با اتمام بازی، به دلخواه قادر به مبارزه با چند باس جدید خواهیم بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • phantom
    phantom | ۵ فروردین ۱۳۹۹

    اکس باکس فن ها کجایین که 2 ترافالپس رو به رخ ما بکشین ؟
    ما final fantasy و خیلی چیزای دیگه داریم ، راستی تو نسل فعلی هم قدرت کنسولتون زیاد بود چی شد ، آخرش کدوم یکی با ابهت داره خداحافظی میکنه ؟
    ps4 pro gpu : 4.2 teraflops
    xbox one x gpu : 6 teraflops
    حرفی حدیثی دارین بفرمایین استفاده کنیم :)

مطالب پیشنهادی