نظر تروی بیکر درباره سریال The Last of Us: هیچ چیز نمیتواند جایگزین بازی شود
«اما HBO خیلی نزدیک خواهد شد»
استودیو ناتی داگ توسط اندی گوین و جیسون روبین در سال ۱۹۸۴ تاسیس شد. اما نام این استودیو خوش ذوق وقتی بر سر زبانها افتاد که آنها بازی Crash Bandicoot را برای اولین کنسول خانگی سونی یعنی پلی استیشن ساختند. بعد از خریداری این استودیو در سال ۲۰۰۱ توسط سونی، ناتی داگ آثار خیره کنندهای همچون سری Jak & Daxter، آنچارتد و The Last of Us را برای نسلهای مختلف کنسولهای پلی استیشن روانه بازار کرد و به نوعی در رشد درآمدزایی بخش سرگرمی این شرکت نقشی موثر ایفا کرد.
«اما HBO خیلی نزدیک خواهد شد»
بحران ناتیداگ نه قابل پیشبینی، اما ظاهرا اجتنابناپذیر بود
کیتلین دیور جواب مثبت داد، مانده HBO و ناتی داگ
یکی برای همه، همه برای یکی
نیل دراکمن میخواهد در سریعترین زمان ممکن بازی منتشر شود
«فکر Demo را هم نکنید»
چندین دلیل منطقی پشت تصمیم سونی است
البته یک تاخیر احتمالا کوتاه
«اگر تیم با تجربهتری روی The Last of Us Part 2 کار میکرد، پارسال منتشر میشد»
اضافه کاری همچنان دامن ناتی داگ را گرفته است
انیمیشنهای دستان الی باورنکردنی هستند!
پس احتمالا الی هم حسابی پیشرفت کرده
ایده The Last of Us Part II چگونه شکل گرفت؟
از همین حالا عاشقشیم، اما موضوع فقط راجع به ما نیست