سازندگان Halo Infinite در حال بهبود گرافیک بازی هستند
اگر بازی آماده نیست چرا حتما سازنده باید مجبور به ارائه آن باشد؟
استودیو 343 Industries مشغول کار روی گرافیک Halo Infinite است تا مشکلات فعلی و انتقادهایی که هواداران به جلوههای بصری این بازی دارند را رفع کند.
جان جونیزک مدیر روابطعمومی استودیو 343 Industries اخیرا در مورد تلاشهای این استودیو برای رفع مشکلات گرافیکی Halo Infinite سخن گفته است:
نمایشی که در رویداد ایکس باکس از بازی شاهد آن بودیم برای نسخه چند هفته پیش بود و بسیاری از عناصر گرافیکی و سیستمهای بازی هنوز به سرانجام نرسیدهاند. بعضی از فیدبکها حتی قبل از نمایش Halo Infinite در رویداد ایکس باکس انتظار میرفتند و روی آن مشکلات کار در حال انجام است. بازخوردها فرصت جدیدی را بهوجود آورده است که تیم بسیار جدی مشغول به کار باشد.
پیش از این هم مدیر بازاریابی ایکس باکس گفته بود که گرافیک Halo Infinite با گذشت زمان در حال بهتر و بهتر شدن است. حال سوال اصلی اینجاست چرا تیم سازنده بازی مجبور شده زمانی که هنوز برای ارائه نمایشی از این عنوان آماده نیست، حتما نمایشی در رویداد معرفی بازیهای ایکس باکس داشته باشد. گرافیک Halo Infinite در این نمایش نتوانست حس و حال یک بازی نسل بعدی را ارائه دهد و همین هم بسیاری از گیمرها را عصبانی کرد. البته این نکته را هم باید در نظر گرفت که سری هیلو هیچوقت صرفا به خاطر گرافیک مورد ستایش قرار نگرفته است.
البته این موضوع دلیل نمیشود که Halo Infinite چنین گرافیک تاریخ مصرف گذشتهای داشته باشد. به هر حال خواستههای زیاد گیمرها، فشار بالای مدیران و هزینههای سرسام آور تولید بازی باعث شده توسعهدهندگان بازیها بیشتر از هر زمان دیگری تحت فشار باشند.
بیشتر بخوانید:
- بخش آنلاین Halo Infinite احتمالا Free-to-play خواهد بود
- فیل اسپنسر اولین اطلاعات از بخش آنلاین Halo Infinite را منتشر کرد
- بعد از Halo Infinite تا مدتها خبری از نسخه جدید هیلو نیست
تماشا کنید: ویجی لاگ: پلی استیشن ۵ دو برابر گرونتر از ایکس باکس جدید؟
لطف میکنن
امیدوارم همینطور باشه گرافیک بازی وافعا خوب نیست
خدایی چرا این همه بهانه می آورند از یک طرف می گند رو پی سی نمایش گیم پلی دادیم بعد همه گفتند چطور می شه وقتی رو پی سی اینجوری اجرا میشه در کنسول ها که از پی سی ضعیف تر هستند بهتر باشه بعد گفتند سخت افزار پی سی با سری ایکس یکی بوده بعد مردم گفتند خوب پس یعنی همین طور رو کنسول نسل بعدیتون اجرا می شه الان هم می گند این نمایش مال نسخه چند هفته پیش بوده حالا هم هنوز نمی شه حرفشون رو قبول کرد چون نمایش یک بازی یکی از دلایل فروشش هست برای همین باید نمایش قوی ای باشد یکی از موارد تو چشم در هر نمایش گرافیک هست وقتی نمایشی می دی که گرافیکش در حد نسل بعد نیست در حالی که تقریبا ۹۰ درصد بازی های سونی در نمایش هاشون احساس نسل بعد داشتیم این یعنی یک شکست در برابر جدی ترین رقیب.
هر کاری کنن گندی که زدن رو نمیشه جبران کرد
گرافیک هم هنری و هم تکنیکی فاجعه بود
فقط لود شدنه اون ابرها:)))
ینی هیچ آدمه باشعوری تو ۳۴۳ متوجهش نشده؟!؟!؟
ما که تکلیفمون روشنه ps5 میخریم
ولی بنده خدا فنای مایکرو که باید بسوزنو بسازن و زیر بار این همه بیکفایتی
اونم از هلبلید که همه منتظر بودن گرافیکه ۱۲ ترافلاپس رو ببین باهاش
ولی بجاش یارو اومد گفت از ایسلند به همتون یه بیلاخ جانانه میفرستم:))))))))))
بنظرم هیلو باید یک چیزی مثل gow 2018 میشد یک خانه تکانی درست حسابی که ۳۴۳i نشون داده نمیتونه
هیلو باید میدادند بانجی بسازه ۳۴۳i هم روی یک آی پی جدید کار میکرد.
ولی مایکروسافت استاد گند زدن.
این بازی فقط بیاد
یک جوری رفع تکلیف سازنده هاش شه
Halo هم نیاز به یک بلند مدت داره
۳۴۳i هم نیاز به توسعه یک ip جدید داره
خدا کنه حیف هیلو بود که اینقدر پشت سرش حرف باشه و متای پایین بگیره