مرگ دائمی در بازی Watch Dogs Legion یک گزینه اختیاری است
خطر مرگ دائمی از بین رفت
جریان داشتن در لندن و به دست گرفتن کنترل هر شخصیتی در جهان بازی که میتواند به صورت دائمی کشته شوند، دو ویژگی اصلی بازی Watch Dogs Legion است.
اینکه میتوان کنترل تعداد زیادی شخصیت را داشت، ایده بسیار خاصی است. سوال طرفداران اما این است که مرگ شخصیت مورد علاقه آنها چه عواقبی دارد. طی یک پرسش و پاسخ در ردیت، کارگردان هنری بازی، کلینت هاکینگ (Clint Hocking)، توضیح داد که درجه سختی بازی با ویژگی -Permadeath (مرگ دائمی) تفاوت دارد.
بازی با سه درجه سختی آسان، نرمال و سخت قابل تجربه است. در هر کدام از این درجات شما میتوانید ویژگی Permadeath را خاموش یا روشن کنید.
هاکینگ توضیح داد که بازیکنان از بتدا تا انتها میتوانند کنترل یک شخصیت را برعهده داشته باشند. البته قابل ذکر است که بعضی از مراحل به یک شخصیت خاص نیاز دارند. هنوز مشخص نیست که چه تعداد از این مراحل در بازی وجود دارد. شعار اصلی بازی این است که به عنوان هر کسی بازی کنید، پس نباید بیش از حد بازیکنان را محدود به یک شخصیت کند.
شما میتوانید با یک شخصیت کل بازی را پیش ببرید، مگر اینکه آن شخصیت دستگیر شده یا در بیمارستان بستری (کشته شده) باشد.
این موضوع نشان میدهد که یوبیسافت بر روی مکانیزم Permadeath کار کرده تا مناسب تمام پلی استایلها باشد. این انتخاب همچنین باعث میشود که بازیکنان بیشتری بتوانند از تجربه این عنوان لذت ببرند.
باید منتظر عرضه بازی Watch Dogs Legion بمانیم تا عمق مکانیزمهای پیاده شده از یوبیسافت را درک کنیم. یوبیسافت قول شخصیتهایی را داده که نسبت به یکدیگر متفاوت بوده و داستان خاص خودشان را دارند. از طرف دیگر ممکن تنها با یک سری NPC قابل بازی طرف باشیم که مردن یا زندن ماندن آنها برای بازیکن بیمعنی باشد.
باید ذکر کرد که مکانیزم Permadeath در بخش چندنفره همیشه خاموش خواهد بود. در این زمینه در آینده نه چدان دور اطلاعات بیشتری منتشر خواهد شد.
داستان بازی تنها روی پاسخگو بودن سیاستها و دولت خیالی درون Watch Dogs Legion تمرکز دارد و به موضوع برگزیت (Brexit) نخواهد پرداخت. برگزیت کلمهای است که به خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا اشاره میکند و بازی فضای بسیار خوبی برای پرداختن به آن دارد. با این وجود بازی Watch Dogs Legion هیچ تلاشی برای انتقاد به سیاست بریتانیا نمیکند و موضوعات آن کاملا تخیلی هستند.
Watch Dogs Legion در تاریخ 29 اکتبر (8 آبان) برای پیسی، ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و گوگل استادیا در دسترس خواهد بود. این عنوان همچنین از روز عرضه نسل نهم، روی ایکس باکس سری ایکس و پلی استیشن 5 قابل بازی است.
بیشتر بخوانید:
من که به شدت خوشم اومد. قطعاً قابل کنترل بودن این همه NPC (که پس دیگه این واژه مناسبشون نیست!) کیفیت داستان رو کاهش میده اما ایده کمتر دیده شده و فوقالعادهای به نظر میرسه. اما با جهت عبور خیابونای بازیایی که توی انگلیسی هستن خیلی میونه خوبی ندارم ?
از همین الان بوی بدش همه جارو گرفته ! یوبی میخواد قرمه سبزی درست کنه ولی حواسش نبوده و سبزی حسابی سوخته و کل طعم غذارو خراب کرده 🙁
خدایی ابهت ایدم پیرس کجا این بچه بازیا کجا ؟ من خوشم نمیاد یه سری از تنظیمات بازی دست خود پلیر باشه چون لذت بازی از بین میره من اومدم بازی کنم نه بازی بسازم ! تو دیس انرد ۲ هم میشد کل هوش مصنوعی بازی از جمله میزان دید و میزان حساسیت به صدا و کلا همه چی رو شخصی سازی کرد که شخصا اصلا خوشم نیومد ، نسخه جدید واچ داگز هم داره بخاطر سیاستهای پول پرستانه یوبی تمام زورش رو میزنه که همه پسند تر بشه و فروش بیشتری بکنه .
الان اینهمه بچه مچه زیر سن قانونی عشقشون اینه که با کلی شخصیت خفن و گنگستر که ماسک میپوشن و پارکور کارن و ادم میکشن و کلا همه فن حریفن بریزن توی شهر و همه رو به فنا بدن ! بچگیای خودتون یادتونه ؟ هممون از این فانتزیا داشتیم ، هدف یوبی هم همینه میخوان همه پسندتر کنن بازیو که به همین واسطه فروش کنه …
(خطر مرگ دائمی از بین رفت)
آخش….. شب و روز داشتم به این موضوع فکر میکردم
تو ذهنم میگفتم اگه یه کارکتری رو که دوستش دارم بمیره چیکار باید بکنم?
فقط یه چیزی چند نفر آدم برای صدا پیشه گی این بازی استخدام کردن؟?