ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از ویجیاتو انتخاب کنید.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
اصلا راضی نیستم
واقعا راضی‌ام
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر ویجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

بازی Prince of Persia: The Sands of Time
اخبار و مقالات

توضیح یوبیسافت درباره گرافیگ ریمیک Prince of Persia: The Sands of Time

پیش از معرفی ریمیک Prince of Persia: The Sands of Time بسیاری از طرفداران قدیمی سری حسابی هیجان‌زده بودند. با این حال، وقتی بازی در مراسم یوبیسافت فوروارد معرفی شد، اکثرا مخاطبان نسبت به آن ...

محمدجواد مبین‌زاده
نوشته شده توسط محمدجواد مبین‌زاده | ۲۱ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۹:۵۱

پیش از معرفی ریمیک Prince of Persia: The Sands of Time بسیاری از طرفداران قدیمی سری حسابی هیجان‌زده بودند. با این حال، وقتی بازی در مراسم یوبیسافت فوروارد معرفی شد، اکثرا مخاطبان نسبت به آن (مخصوصا بحث گرافیکی و بصری) ابراز نارضایتی کردند.

در همین راستا اخیرا وب‌سایت The Mako Reactor مصاحبه‌ای با کارگردان ریمیک بازی برگزار کرده تا یک سری از مسائل برای مخاطبان روشن شود. پیر سالوین-گیرز، کارگردان Prince of Persia: The Sands of Time گفت:

اول از همه، موتور بازی‌سازی Anvil که بیشتر بازی‌های یوبیسافت امروزه با استفاده از آن ساخته می‌شود، مخصوص عناوین اپن ورلد (جهانِ باز) است. اما Prince of Persia: The Sands of Time یک بازی خطی، کوتاه و غیر اپن ورلد محسوب می‌شود. در نتیجه ما هنگام توسعه چالش‌های بسیاری داشتیم.

در ضمن، چالش اصلی ما ساختن یک بازی بود که هم حس نوستالژی داشته باشد و هم حس مدرن بودن به مخاطب بدهد.

بیشتر بخوانید:

ریمیک Prince of Persia: The Sands of Time

وقتی مصاحبه‌کنندگان روی بحث گرافیکی و بصری بازی پافشاری کردند، تیم سازنده توضیح داد که این یک انتخاب سبکی بوده است.

وقتی یک بازی که ۱۷ سال پیش ساخته شده را به دست می‌گیرید، قطعا جای پیشرفت از همه نظر وجود دارد. اما ما می‌خواستیم به Prince of Persia: The Sands of Time یک چهره منحصر به‌فرد بدهیم چراکه این بازی یک اثر فانتزی است.

داستان و فضاهای بازی به همراه آن چهل مرحله‌ای که باید برای تمام کردنش پشت سر بگذارید، از «دزد بغداد» گرفته تا بسیاری دیگر... همگی ویژه و خاص هستند. در نتیجه ما تصمیم گرفتیم از جلوه‌های گرافیکی منحصر به‌فردی استفاده کنیم تا با بقیه متفاوت باشد.

این یک اساسینز کرید جدید یا حتی پرنس آو پرشیای ۲۰۰۸ نیست. پس باید منحصر به‌فرد باشد.

ریمیک Prince of Persia: The Sands of Time

یکی دیگر از اعضای سازنده بازسازی Prince of Persia: The Sands of Time در شبعه هندی یوبیسافت در رابطه با محدودیت‌ها گفت:

بحث زمانی یا بودجه اصلا برای ما محدویت ایجاد نکردند. برای ما در یوبیسافت، کیفیت بیشترین اهمیت را دارد و ما این مسئله را از همان ابتدا در ذهن داشتیم. این پروژه به مدت ۲ سال و نیم در دست توسعه بوده است و بیش از ۱۷۰ کارمند طی این مدت روی بازی وقت گذاشته‌اند.

پس خیر، بحث زمان یا بودجه هیچ تاثیری روی بازسازی شاهزاده ایرانی نداشته است.

ریمیک بازی Prince of Persia: The Sands of Time در ماه ژانویه 2021 (۲ بهمن ۱۳۹۹) روی پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی‌سی منتشر می‌شود.


تماشا کنید: چطوری بازی دست دوم ارزونتر بخریم؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (21 مورد)
  • اسی
    اسی | ۲۲ شهریور ۱۳۹۹

    آقا جدایی از گرافیکه داغونش این شاهزاده ایرانی بود یا هندی؟کاراکترا مخصوصا دختره اصلا تم ایرانی نداشت تم هندی داشت بعد موزیک هندی چرا رو بازی بود؟؟؟؟؟؟؟

  • Ramin-abysswalker
    Ramin-abysswalker | ۲۲ شهریور ۱۳۹۹

    عجب آشغالی بود واقعا

  • ilya
    ilya | ۲۲ شهریور ۱۳۹۹

    مقایسه گرافیک اورجینال و ریمسترش رو دیدم به خدا اورجینالش گرافیکش بهتر بود ریمسترش گرافیکش در حد پی اس وان بود

  • کورش
    کورش | ۲۲ شهریور ۱۳۹۹

    ماست مالی نکن یوبی جان کیفیت بازی واقعا بد بود ریمیک که هیچ حتی برای ریمستر هم بد بود اگه قرار باشه نسخه جدیدی در کار باشه بعد از این ریمیک اگه با این موتور anvii و این کیفیت باشه اصلا درست نشه بهتره باید یوبیسافت موتور بازیسازیشو تغییر بده چون توی نسل بعد دیگه جواب نمیده این جلوه های گیمپلی و گرافیکی

  • مهیار
    مهیار | ۲۲ شهریور ۱۳۹۹

    تصویر اصلی که منتشر شد پرنس رو با عقال و چفیه عربی نشون می ده . این پرنس عربیا ست یا پرنس پرشیا !؟

  • بی نام
    بی نام | ۲۱ شهریور ۱۳۹۹

    چرا این کارمندای یوبیسافت جدیدا دارن چرت میگن

  • Gregar
    Gregar | ۲۱ شهریور ۱۳۹۹

    هم با موتور گرافیکی همون پرنس ۲۰۰۸ میساختن که بهتر در میومد تا این
    ریمیک کردن رو از کپکام یاد بگیرین لعنتی ها

  • Morteza0935
    Morteza0935 | ۲۱ شهریور ۱۳۹۹

    آشو هم نزن.مگه کپکام نبود که با re engine هم اول شخص بیرون داد،هم سوم شخص و هم هک اند اسلش؟پس الکی بهونه نیار.

  • Pvt-Ryan
    Pvt-Ryan | ۲۱ شهریور ۱۳۹۹

    آقا یوبیسافت دلبندم نمیخواد منحصر به فرد باشی
    میدونم کلا باگ ها اشکال نداره سبکتون اینطوریه
    جون مادرت همون قبلی رو به اسم جدید بفروش فقط هیچ کاری نکن
    اگه میخوای به جایی گند بزنی اساسینس آمادس جون مادرت بذار بعدا بتونیم بگیم یوبی یه بازی خوب داشت

  • اسکارفیس(دشمن نیل دراکمن)
    اسکارفیس(دشمن نیل دراکمن) | ۲۱ شهریور ۱۳۹۹

    SHUT THE F@&CK UP.
    باید کلمه منحصر به فرد رو عوض کنی.
    ریدی تو شاهزاده فارسی

    • Mmd
      Mmd | ۲۱ شهریور ۱۳۹۹

      والا
      یه هفته پیش که خبرش اومد قراره ریمیک بده چه ذوقی داشتم
      دیشبم با چه ذوقی تماشاش کردم
      تریلرشو که دیدم کلا ناامید شدم⁦??‍♂️⁩

    • بی نام
      بی نام | ۲۱ شهریور ۱۳۹۹

      اره والا

  • Aref3831
    Aref3831 | ۲۱ شهریور ۱۳۹۹

    بهونه میارید برای چی .
    تو زمینه گرافیک خراب کردید قبول کنید دیگه .

  • mojtaba33
    mojtaba33 | ۲۱ شهریور ۱۳۹۹

    حرفاشون ضدو نقیص هست اول میگن موتور بازی انویل هست که مناسب بازیای اوپن ورلد هست کارمون رو سخت کرد بعد از این طرف میگن فشار روی ما نبوده انگاری که میترسن واقعیت رو بگن خوب چرا مجبورتون کردن از انویل استفاده کنید بجاش از انریل استفاده نکردید که بهترین گرافیک رو تو بازی های خطی داره مثل مترو خداکنه این کار مثل سری هیلو باعث بشه بخودشون بیان روش کارکنن واقعا پرنس قیافش زشت شده

  • witcherpunk
    witcherpunk | ۲۱ شهریور ۱۳۹۹

    2 و نیم سال 170 نفر حقوقتون کوفت تک تکتون بشه که با پرینس اینطوری کردین لعنتی این همون بازیه که باعث شد اون گاو شیرده امروزیت(AC) به وجود بیاد بعد اونقدر براش ارزش و احترام قائل نیستی که یه کم از اون سرمایه باد آورده ت خرجش کنی؟!

    3 سال پیش ازت ناامید شدم ولی الان بهت لعنت میفرستم

  • امین
    امین | ۲۱ شهریور ۱۳۹۹

    گفتن تقصیر موتور بازی سازیه که اینقدر به چالش خوردیم
    خب مگه مرض دارین با موتور بازی سازی غلط کار میکنین؟؟؟
    برین با unreal engine 4 یا هر موتور بازی سازی دیگه ای کار کنین
    مگه مجبورین بزنین خاطرات و نوستالژی ما رو خراب کنین

  • امین
    امین | ۲۱ شهریور ۱۳۹۹

    لعنتیا این چه ریمیک کردنیه؟؟؟
    ۲ سال و نیمه دارین کار میکنین اینو ساختین؟؟؟
    اگه همون نسخه قدیمی رو دوباره برای این نسل میدادن بیرون بیشتر راضی بودم تا اینکه بیان به اسم ریمیک، گرافیک نسل هفتی تحویلم بدن

  • Hosein-b-z-i
    Hosein-b-z-i | ۲۱ شهریور ۱۳۹۹

    پر رو تر از اینا مگه داریم ?
    !!!!Price of india

  • جعفر
    جعفر | ۲۱ شهریور ۱۳۹۹

    یوبی‌سافت:

    وجود باگ در بازی‌های ما یک اشکال فنی نیست، یک انتخاب سبکی است.

    • Siavash
      Siavash | ۲۱ شهریور ۱۳۹۹

      عالی بود ?⁦??⁩

  • Aref3831
    Aref3831 | ۲۱ شهریور ۱۳۹۹

    وااااااا

مطالب پیشنهادی