۱۰ بازی بزرگی که نباید برای آنها هایپ میشدید
هایپ شدن بازی های بزرگ، این روزها بسیار متداول شده است. گاهی اوقات گیمرها با تماشای یک تیزر کوتاه از اثری که به تازگی مراحل ساختش شروع شده، آنقدر شور و هیجان از خود نشان ...
هایپ شدن بازی های بزرگ، این روزها بسیار متداول شده است. گاهی اوقات گیمرها با تماشای یک تیزر کوتاه از اثری که به تازگی مراحل ساختش شروع شده، آنقدر شور و هیجان از خود نشان میدهند که خود تیم سازنده نیز از این استقبال متعجب میشوند. ممکن است به وجود آمدن چنین شرایطی به ذهنیت گیمرها بستگی داشته باشد. همین اوایل نسل هشتم تا یوبیسافت یک بازی جدید معرفی میکرد، مردم آنقدر مسحورش میشدند که دیگر مشکلات اساسی آن اصلا به چشمشان نمیآمد. برخی از سازندگان نیز از این آب گلآلود ماهی میگیرند و بازیهای نه چندان ارزشمند خود را با قیمتی گزاف پیش فروش میکنند. در چند سال اخیر این امر شدت زیادی گرفت و استودیوها و کمپانیهای بسیاری با تبلیغات دروغین برای آثارشان توانستند به سودهای عجیبی برای بازیهای بیارزش خود دست پیدا کنند. در این مقاله نیز میخواهیم نگاهی به تاریخ بازیسازی بیندازیم و به مرور عناوینی بپردازیم که از سوی گیمرها با استقبالی بیدلیل مواجه شدند. با ویجیاتو همراه باشید.
10) The Division
اگر همین الان هم در اینترنت به دنبال تریلر اول The Division بگردید و آن را تماشا کنید، برای خرید بازی ترغیب خواهید شد. بازی به قدری گرافیک فوقالعادهای داشت که هنوز مثلش را در آخرین آثار نسل هشتم هم نمیتوان دید. اما اگر واقعا فکر کردید که پس از فاجعه Watch Dogs، یوبیسافت طرفدارانش را با The Division رو سفید کرد، سخت در اشتباهید. چراکه میزان داونگرید گرافیک The Division از Watch Dogs هم بیشتر بود. حتی توسعهدهندگان یک سری از ادعاهای خود مثل عدم استفاده بازی از میکروترنزکشن را بعد از عرضه نقض کردند. جالب اینکه از نظر گیمپلی نیز نسخه نهایی The Division در سطح متوسطی قرار داشت و به هیچ وجه با آنچه در اولین تریلرش دیدیم ، قابل مقایسه نبود.
Watch Dogs (9
شاید اولین نمایش Watch Dogs در E3 را به یاد داشته باشید. نمایشی فوقالعاده از یک بازی جهان باز که نمایی بسیار زیبا از شیکاگو را به تصویر میکشید. تک تک المانهای موجود در محیط، نور پردازی، فیزیک و NPCها به طرز شگفت آوری فوقالعاده و قابل تحسین بودند. اما هر چه مراحل ساخت ادامه مییافت، از کیفیت تمامی موارد گفته شده کاسته و بر مشکلات بازی افزوده میشد. با این حال، باز هم یوبیسافت صراحتا از تغییرات عمده ایجاد شده در بازی سخن نمیگفت و همیشه نوید یک بازی فوقالعاده جذاب و متفاوت را به گیمرها میداد. حتی تیم سازنده پای خود را فراتر هم گذاشتند و محصول خود را با اثر موفق راکستار یعنی Grand Theft Auto V مقایسه میکردند. اما پس از عرضه بازی، مشکلات تازی یک به یک خودشان را نشان دادند. میان جلوههای بصری نسخه نهایی و اولین تریلر به نمایش درآمده در E3 هیچ شباهتی یافت نمیشد. علاوه بر این، برای دنیای جهان باز Watch Dogs تقریبا هیچ محتوای مناسبی تولید نشده بود. به تمامی مشکلات دیگر بازی، داستان ضعیف و مکانیکهای پر ایراد سیستم رانندگی را نیز اضافه کنید تا بفهمید با چه بازی به درد نخوری طرف بودیم. نگاه به عناوینی همچون Watch Dogs به ما نشان میدهند که نباید برای خرید بازیها عجله کنیم و گاهی اوقات از کنار پیشنهادات موجود در بستههای پیشخرید فروشگاههای آنلاین به راحتی بگذریم.
8) The Elder Scrolls Online
The Elder Scrolls Online کاملا پتانسیل تبدیل شدن به بهترین بازیهای تاریخ را داشت. ایده اینکه در دنیای بزرگ تامریل به گشت و گذار بپردازید و هر کاری که دوست دارید انجام دهید، هر گیمری را به وجد میآورد. علاوه بر این، وقتی فردی به نام مت فیرور - که بازی هایی همچون Dark Age of Camelot را در کارنامه دارد - روی چنین عنوانی کار کند، باید هم برای آن هایپ شد. در کنار تمامی موارد گفته شده، تریلر سینمایی که توسط آن، TESO به همه معرفی شد، نبردی فانتزی و پر از جادو را به تصویر میکشید که تماشایش هر کسی را در جای خود میخکوب میکرد. برخی از بازی به عنوان Skyrim MMO یاد میکردند و حتی انتظار داشتند تا سر و کله تمامی ویژگیهای سندباکس موجود در اسکایریم نیز در TESO پیدا شود. تمامی عناصر دست به دست هم دادند تا TESO به نماد بزرگی برای تمامی هواداران این فرانچایز تبدیل شود اما در نهایت با اثری روبهرو شدیم که به هیچکدام از انتظارات پاسخگو نبود. علاوه بر این، اشتراک ماهانهای که برای تجربه بازی در نظر گرفته شده بود، باعث شد تا مشکلات دیگر بازی نیز بزرگتر جلوه کنند. هر چند بعدها ناشران از این سیاست کوتاه آمدند و مبحث اشتراک را به کل حذف کردند.
7) Assassins’s Creed: Unity
سال ۲۰۱۳ بیانیهای از سمت یوبیسافت منتشر شد و ناشر فرانسوی اذعان داشت که اگر بازیهای در حال ساخت سری Assassin’s Creed به استانداردهای لازم نرسند، زمان انتشارشان به تعویق میافتد. این جمله دقیقا در زمانی گفته شد که Assassins’s Creed: Unity در دست توسعه قرار داشت و سال بعد با تریلرهای فوقالعادهاش همه گیمرها را انگشت به دهان گذاشت. با این حال، وقتی که بازی عرضه و چشممان به جمال آن باگهای وحشتناک روشن شد، فهمیدیم که دیگر نباید به یوبیسافت و گفتههایش خیلی اعتماد کرد. Assassins’s Creed: Unity عملا یک بازی ناقص به حساب میآمد که حتی تیم سازنده وقتی برای پولیش کردنش نیز نگذاشته بودند.
6) Homefront
Homefront قرار بود ناجی THQ باشد. در آن زمان، این شرکت بزرگ از اوضاع مالی مناسبی برخوردار نبود و میخواست با ساخت اثری خاص، خود را از مردابی که در آن دست و پا میزد نجات دهد. THQ حتی از آخرین سکههای موجود در حسابهای خود نیز برای تبلیغات گستردهای که برای این بازی در نظر داشت، استفاده کرد اما Homefront که قرار بود رغیبی برای فرانچایز Call of Duty باشد، قبل از آنکه بخواهد وارد رینگ مسابقه شود مغلوب حریف شد و با ضربه فنی شدن، مربی خود را نیز به ویرانی کشاند. تیم Kaos Studio هفت روز هفته را مشغول کار بود تا بازی در زمان مقرر به سر انجام برسد اما دست پخت نهایی این شرکت، آنقدرها آش دهن سوزی نبود و با شوتری متوسط با داستانی نسبتا خوب طرف بودیم که نمیتوانست طرفداران خود را راضی کند. پس از عرضه Homefront، شرکت THQ در بحرانی ۶۰ روزه قرار گرفت و سهام این شرکت با افت ۲۶ درصدی مواجه شد. این عامل زمینه ساز سقوط THQ بود و Kaos Studio سازنده Homefront نیز به دلیل ضعفهای بازی متوسطش منحل شد.
5) Spore
همه ما به نوعی منتظر «اسپور» بودیم؛ عنوانی که توسط سازندگان«سیم سیتی» (Sim City)ساخته شد و نوید اثر متفاوتی را میداد که در آن قادر بودید به خلق موجودات مختلف بپردازید و کولونیِ اولیه آنها را شکل دهید. ایدههای اصلی بازی، همگی بینظیر بودند و گیمرها با دنبال کردن اخبار آن، بیش از پیش به ساخته جدید «ویل رایت» (Will Wright) علاقهمند میشدند. اما زمانی که بازی منتشر شد، گیمرها فهمیدند که این عنوان با آنچه فکر میکردند، تفاوتی اساسی دارد. اسپور در نوع خود بازی ضعیفی نیست، اما از جذابیت نسبتا پایینی در گیمپلی خود برخوردار است و همین عامل باعث شد تا این عنوان متفاوت، خیلی زود از ذهنها پاک شود.
4) No Man’s Sky
No Man’s Sky را میتوان به جرات یکی از بدنامهای تاریخ بازیسازی دانست. از اولین نمایشهای بازی، تمامی گیمرها راجعبه اثر جاهطلبانه Hello Games صحبت میکردند. به هر حال وجود ۱۸ کویینتیلیون سیاره (به عدد میشود 18000000000000000000) در یک بازی جهان باز که قادر باشید در تمامی جهان پهناور آن به جستجو بپردازید، هر ذهنی را به خود درگیر میکرد. اما واقعا پشت تمامی نمایشها و صحبتهای توسعهدهندگان بازی چه پنهان شده بود؟ No Man’s Sky یک بازی کاملا تو خالی بود که سازندگانش تمامی سعی خود را برای خالی کردن جیب طرفدارانشان به مرحله اجرا گذاشتند. شان مورای و تیمش از استقبال بیحد و اندازه به وجود آمده از سوی کاربران، کاملا بیرحمانه به نفع خود سوء استفاده کردند و یک بازی مستقل ساده ۲۰ دلاری را با سه برابر قیمت روانه بازار کردند. در طول بازی، شما تنها یک هدف را دنبال میکنید و آن هم پیدا کردن مرکز هستی است. اما سوالی که برای تمامی بازیکنان حتی قبل از عرضه بازی پیش آمد، این بود که واقعا در مرکز هستی چه میگذرد؟ جالب آن است که حتی نیاز نیست تا No Man’s Sky را به پایان برسانید و اگر اخبار را دنبال کرده باشید، میدانید که مرکز هستی در حقیقت خانهای پوشالی و خالی است که هیچ محتوایی برای آن در نظر گرفته نشده. No Man’s Sky آنقدر اثر بیکیفیت و ضعیفی بود که پس از عرضه، بسیاری از کاربران به فروشگاههای آنلاین هجوم آوردند و خواستار باز پس گیری پول خود شدند.
3) Haze
خوشبختانه یا متاسفانه آثار ضعیف یوبیسافت که بسیار مورد توجه قرار گرفتهاند، کم نیستند. اما میخواهیم از عنوانی صحبت کنیم که ممکن است حتی نام آن را نیز به یاد نیاورید. Free Radical Design که در آن زمان با توسعه بازی موفق TimeSplitters به شهرت رسیده بود، از عنوانی جاهطلبانه و انحصاری برای پلیاستیشن 3 با نام Haze در E3 2006 پرده برداشت که یوبیسافت نیز حق نشر آن را در اختیار داشت. طبق معمول همیشه، وعدههای پوشالی و تبلیغاتی مانع از آن شد تا کسی ظاهر نه چندان زیبای بازی را ببیند. همین مسئله باعث شد تا طی مدت کوتاهی برخی از گیمرها آنچنان شیفته Haze شوند و از آن به عنوان اثری انقلابی در میان شوترهای اول شخص یاد کنند. اما پس از عرضه بازی در سال 2008، تازه Haze چهره واقعی خود را نشان داد. اثری به شدت بیکیفیت با گیمپلی ضعیف و گرافیکی نه چندان قدرتمند که با نقدهای بسیار منفی از سوی منتقدین رسانههای بزرگ رو به رو شد. بازی آنقدر با مشکلات مختلفی دست و پنجه نرم میکرد که حتی بخش چند نفره نسبتا جذاب آن نیز نمیتوانست نجاتبخش فیری رادیکال شود و این استودیو پس از عرضه Haze توسط کرایتک خریداری و به Crytek UK تغییر نام داد.
2) Too Human
در مورد یکی از بدترین انحصاریهای تاریخ سونی صحبت کردیم؛ حالا بهتر است ردموندیها را نیز بینصیب نگذاریم. Too Human در سال 1999 برای عرضه روی اولین پلیاستیشن برنامه ریزی شده بود. اما در سال 2000 یک دفعه پلتفرم مقصد بازی به گیم کیوب نینتندو تغییر پیدا کرد. اما در نهایت نینتندو هم نتوانست بازی را نگه دارد و قرعه نشر آن به نام مایکروسافت و ایکسباکس 360 افتاد. حال حساب کنید در این مدت زمان ده ساله تا چه اندازه نام Too Human بر سر زبانها افتاده بود. بالاخره این بازی به صورت انحصاری در سال 2008 برای ایکسباکس 360 عرضه شد اما محصول نهایی، آنچه انتظار میرفت نبود و از مشکلات بسیاری از جمله اکشن ضعیف و داستانی به شدت سطحی رنج میبرد. همین مسئله باعث شد تا بازی با نقدهای بسیار ضعیفی روبهرو شود و دسترنج ده ساله استودیوهای مختلفی که روی بازی کار کرده بودند به باد رود. با این حال مشکلات سیلیکون نایت به مسائل Too Human ختم نشد. آنریل انجین، متور گرافیکی شرکت اپیک که برای پردازش گرافیکی Too Human از سوی سیلیکون نایت انتخاب شده بود، باعث بروز مشکلات حقوقی بسیاری میان این دو شرکت شد. سیلیکون نایت مدعی شد که اپیک نسخه کاملی از آنریل انجین را در اختیار تیم قرار نداده و ادعای خود را با تنظیم شکایتی برای دریافت غرامت به دادگاه برد. اما اپیک نیز به این مسئله روی خوش نشان نداد و از سیلیکون نایت به جرم استفاده از این موتور گرافیکی بدون پرداخت حق امتیاز شکایت کرد. اما برنده این مناقشات حقوق کسی به جز اپیک نبود و سیلیکون نایت موظف به پرداخت غرامتی ۴.۵ میلیون دلاری و نابود کردن تمامی نسخههای موجود آنریل انجین از روی کامپیوترهای استودیو شد. علاوه بر این، مایکروسافت نیز از گزند این مشاجرات بینصیب نماند و مجبور شد به طور کلی Too Human را از فروشگاه آنلاین ایکسباکس حذف کند.
1) Alien: Colonial Marines
صحبت کردن در مورد آثاری که به شدت مورد استقبال مردم قرار گرفتهاند آنقدرها ساده نیست. برخی از این آثار با وجود آنکه نقدهای بسیاری به آنها وارد است، هنوز هم از نظر بسیاری، عناوینی جذاب به نظر میرسند. اما قضیه برای Alien: Colonial Marines کاملا فرق میکند. داستان از جایی شروع شد که سگا از عنوان تازه سری Alien با به تصویر کشیدن تریلری جذاب، پرده برداری کرد و به همه گیمرها وعده بهترین Alien تاریخ بازیسازی را داد. علاوه بر این، وجود نام گیرباکس (Gearbox) در جایگاه تیم توسعهدهنده، مزید بر علت شد تا همه به بازی اعتماد و از آن حمایت کنند. اما گیرباکس حمایت و توجه مردم را با بیاعتنایی و بیتوجهی پاسخ داد. نتیجه نهایی، اثری ناقص و شلخته بود که حتی ارزش بازی کردن هم نداشت. موسیقیهای نامطلوب، صداگذاریهای آزاردهنده و جلوههای بصری به شدت ضعیف همگی از ویژگیهای بارز Alien: Colonial Marines بودند. تبلیغات فریبکارانه که پیشتر باعث جلب رضایت مردم شده بود، در نهایت پای مسائل حقوقی را به دفتر سگا باز کرد.
خب این هم از لیست ما. نظرتان در موردش چیست؟ برای کدام یک از این بازی ها هایپ بودید؟ حتما نظراتتان را با ما در میان بگذارید.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
اقا نیما هر مقاله ای میزاره رکورد میزنه الان فکر کنم رکورد کامنت های 7 مرحله سخت جی تی ای هیچ مقاله ای نمیتونه رکوردشو بزنه واقعا دمت گرم:)
بدترین گندی که یوبیسافت زد ریمستر مسخره ezio collection بود
کاملا موافقم
چقدر از ac unity بدم اومد با اینکه داستانش و مپش به ظاهر خوب بود اما اونقدر باگ داشت که اصلا نمی شد بازی کرد از همون اول تو میان پردهاش کل اعضای بدنه شخصیتا رو نشونمون داد ??
اره با اون تریلری که داشت
اینDivisionبدبخت رو همه جا تو لیست بد ترین ها میارین کXD
همه که شد بازی های یوبیسافت
چی بگم والا. این رفیقامون درست حسابی بازی نمیسازن که.
ااااااااا آقا نیما نداشتیما): R6رو 5ساله دارم هنوز تازه و محشره:)
اون از دستشون در رفته واقعا :))))
یوبیاسفت کجایی دقیقا کجایی
اقا نیما به نظر من بهترین بازی ای که هوز پشتیبانی میشه و مولتی پلیره همین ار6 هستش/یوبیسافت حداقل تو این کمتر گند زد
چرت ترین بازی دنیا No Mans Sky
در روز عرضه بله ولی با اپدیت های منتشر شده بازی به شکل خوبی در امد ولی بازم اونقدر جالب نبود اما نباید بگیم چرت ترین بوده:(
الان با اپدیت جدیدش خوب شده
اساسین یونیتی که خیلی خوب بود!!هم داستان/پارکور/گرافیک/فقط باگ داشت که با اپدیتا حل شده الان
آره. به نظرم حتی بهترین اسسینز کرید این نسل بود. اما همون باگهای عجیب و غریبش خیلی داستان درست کرد واسه بازی.
اره ولی باگ لامصب
نو منز اسکای کجاش افتضاح بود؟ به نظر من بازی خوبی برای بیکار هاست
من خودم بازی واچ داگز رو بازی کردم و واقعا به نظرم بازی زدی نبود یک ایده ی خیلی نو وجالب برای من بود و باعث شد کلی ازش لذت ببرم.
ممنون به خاطر مقاله ی خوبتون?
خیلی مخلصیم.
سلام اول کاری فن های سونی و بقیه بهم گیرندن.چون واقعا شنیدم تو یک سایت.
1- از نیما جان ممنونم که این همه مقاله های خفن میزاره
2-بازی واچ داگز میگن که [راستش توی یک سایت خوندم]واچ داگز واقعا مثل تریلراش عالی بوده از نظر گرافیک توی پی سی[تاکید] (حالا گیم پلی رو یادم نمیاد) .بعد سونی اومده میگه نمیدونم کنسولم برای آوردن این بازی با این گرافیک کاربر رو اذیت میکنه به خاطر همین گرافیکشو بیارید پایین و یوبیسافت هم که گفته من بیام واسه پلی استیشن گرافیکو بیارم پایین و واسه ی پی سی گرافیک خفنی داشته باشه و فن های پلی استیشن ازم شکایت میکنن. به خاطر همین گرافیکشو واسه همه پلتفرماش آورده پایین.
3-نو منز اسکای و اساسین کرید یونیتی تو آپدیت هاشون بهتر شدن (نمیگم خوب) [تو اساسین کرید یونیتی یکم عجله هم کردن]
خیلی مخلصیم سروش جان.
اینکه بگیم نو منز اسکای واس چپوندن جیب و اینچیزا بوده بی انصافیه چون خداییش جبران کردن،همه چیو. به همه قولاشون رسوندن بازیو و الان واقعا بازی قشنگه.مقاله های خوبی دارید در واقع سایتو به امید تاپ تن شما باز میکنم کلا
اگه کسـی موقعی که منتـشر شده بود و قـبل از این اپـدیتا و محـتواهایی که واسـش اومده همچین حرفی زده کاملا حـق داشته اما الان میـشه گـفت بازی خوبی شده امـا گیـمر بـدبخـت باید سر هر اپـدیت کـلی اینـترنت میداد اونم به خاطر بازیای که تمـام و کمـال پولشو داده
عزیز دلی برادر. ببین واقعا تو یک سال اول بازی فاجعه بود. عملا بازی رو ارلی اکسس عرضه کردن و ۶۰ دلار هم بابتش از مردم پول گرفتن. انصاف نبود خداییش.
اقا نیما لطفا به تیم ویجیاتو بگید کاربر ICE CREAM رو بن کنند چون داره کامنت های چرت و چرت تو مقالات جدیدتون میده
اطلاع دادیم برادر.
no mans sky با این آپدیت های که داده خوب سده
آره الان خیلی خوب شده. روز اول فاجعه بشری بود قشنگ
اقا نیما یه مقاله از بازی هایی بیشتر از حد انتظارمون ظاهر شدند بگذار
ایده خوبیه. چشم.
با نه و 7 و 3 موافقم
بازیای Anthem و Fallout76 هم مطـمئنا باید تو این مقاله میبودن ولی بازم تشـکر
از ۵ مسـتقیم رفتـید به ۳ بـعد اون هم ۴ بـعدشم ۲ تـصـحیـح کنید لطفا :/
تصحیح شد. والا فکر نکنم سر فاوت ۷۶ و انتم کسی خیلی هایپ شده باشه. قشنگ نمایشهاشون معلوم بود افتضاح از آب در میان.
شاید بشه گفت فالاوت ۷۶ فقط تونست طرفـدارای سـری رو هایپ کنه ولی Anthem با تریـلرش خـبر از یه شاهکار میداد که کم کم بـعد از یه مدت یه سـری خـبر نا امید کننده ازش اومد و هایپا کم شد.
اره باید بودن
چیزی که خیلی منو عصبانی کرد بازی no mans sky بود با این که الان با ابدیت هاش بهتر شده اما دیگه اون مزه قدیم رو نمیده
خیلی مطلب جالبی بود خسته نباشید. با اینکه یوبی سافت از نظر کیفی کاراش متوسط شده ولی خداییش اگه نباشه تو صنعت گیم واقعا خلا ای که ایجاد میشه حس میشه
خیلی مخلصیم. تنها خوبی یوبیسافت اینه که هنوز سراغ آیپیها جدید میره. اگه این نبود به نظر باید درش رو میبستن.
یوبیسافت این چند سال گذشته خیلی خراب کرد
ولی هنوز یه گوشه ای از قلبمون جا داره
امیدوارم برگرده
ممنون نیما جان عالی بود
خیلی مخلصم.
نیما جان،آقای ice cream چند اکانته است ممنون میشم بقیه ترول ها هم بن کنید.
امیدوارم سایبرپانک کاری نکنه که ازش ناامید شویم
من بهشون گفتم لطفا کمک کن برو تو مقالات بگو بنش کنن
دیزگان هم با اپدیتاش خیلی بازی خوبی شد و الان بازی کنی خیلی باگ کم می بینی
ادیت : اینارو در جواب بستنی گفتم که الان کامنتاش پاک شد
بحث باگ نبود کلا برای ترول اومده بودند
بله خواستم فقط جوابشو بدم که نکنه یکی حرفاشو باور کنه
باگ?
اینارو نشناختی از آنچارتد ۴ هم باگ در میارن ترول میکنن
دث استرندینگ اگه بازی کرده باشه واقعا لذت می بری
متای 97
فقط اسک.لایی که داستانو نفهمیدن این حرفو میزنن
این بازی برای نشون دادن قابلیت های کنسوله
گاد او وار برترین بازی تاریخ با اختلاف
گوتی سال 2018
رد دد۲ برترین اثر هنری تاریخ با اختلاف
مگه مهد کودکه؟بگو نظر من اینه?
پدر سبک ریسینگ
با احترام پدر سبک ریسینگ
گرن توریسمو و فورزا نیستند
سلام عزیز
والا تا جایی که من میدونم پدر این ننوع ریسینگ (نه ارکید) گرند توریسمو هستش
اگه چیزی میدونید لطفا بگید دوست دارم بدونم
آها من فکر کردم گرن توریسمو آرکیده
اسپایدرمن محبوبترین کاراکتر مارول که بازیشم من بازی کردم خیلی خوبه
با یونیتی حال کردم اما بقیه رو بازی نکردم. داستان یونیتی که خوب بود. نمیدونم چرا یوبیسافت از 2010 به بعد دکوری شده. ولی بازم خیلی دوسش دارم. بیشتر از هر چیزی برای والهالا هایپم. توقع داشتم شخصیت اصلی سنگین باشه. مثل گاد آف وار. ولی همون آش و همون کاسه. درست مثل آدسی. پارکوری در کار نیست و از دیوار صاف میری بالا
تا حالا بازی به زیبایی و جذابی هورایزون نبوده
چه از لحاظ گرافیکی چه از لحاظ داستانی
گوست او سوشیما برام بهترین بازی امسال بوده
از لحاظ گرافیکی از هیلو بهتره
ممنون میشم تیکه نندازید
سلام
عذرخواهی می کنم
ولی این حرف در جواب اون آقای بستی بود
منم از شما عذر می خواهم
عالی دس خوش سرعت عملتون بابت بن ترولا مطلب هم عالی بود مثل همیشه کارت درسته نیما جان
عزیز دلی برادر
بنظرم جای واچ لژیون هم اماده کنید.
اخه نسخه اول ک توی تریلر خدا بود... چه بسا نسخه سومشم همون نباشه
دمتون گرم سرعت عمل. ولی سر watch dogs و unity خیلی تو ذوقم خورد
ترول مزاحم نمیخوایم نمیخوایم ??
شماره ۱ و ۱۰ منو خیلی نا امید کرده بود
خیلی جالبه چرا نظرات همخ سریع میان نظرات من باید تایید بشن :|
چیز بدی گفتم اخطار گرفتم :/
بدون تایید اومو?
ممکن است سایبرپانک جای گزینه اول رو بگیره. (دوستان دقت کنین ممکن است)
خیلی بعیده عمو استالین. استودیو خیلی خفنی پشتشه.
آره ولی ترس من از اینه که نتونن به 100 درصد گفته هاشون عمل کنن اون وقته که همه میریزن سرشون حتا اگه 99 درصد گفته هاشون عمل کرده باشن.
پ.ن: ممنون از همه عوامل ویجیاتو بابت پاسخ دهی فوق سریع (پاسخ دادن به کاربرا، بن کردن کاربرا، تایید کردن نظرات) مخصوصاً شما.
کلا هیتر هیچ شرکتی نیستم. ولی بنظرم ب جای سایبر پانک میتونه جایگاه اول واچ داگز لژیون باشه، نسخه اول هم همینطوری ترکونده بود توی گیم پلی و تریلر..
فک نکنم،از تریلر و گیم پلی بازی معلوم بود که عالیه
فکر نکنم ولی ممکنه
بنش کنین تروخدا داره دیوونمون میکنه با این که ایکس باکس فنم ولی نباید به بقیه فنا توهین کرد خداییش این ترول رو بن کنین خیلی خوب میشه
بی زحمت این ترولا رو هم بن کنین روانی شدیم
ردیف شد.
کار از بن با ای پی گذشت ادرس بدین
میشه این ترول رو بن کنید؟
تیم ویجیاتو سریع جلو این ح.روم زادر ترولو بگیرین
انشاالله که منو نمیگید،من فقط خواستم تا اوضاع بد نشده
جلو همه چیزو بگیرم?
نه اون ice cream و رفیقاشو گفتم که البته میشد بدتر از این می گفتم
اقا مقاله رو ول کنید اول این ترولا رو بن کنید تا سایتو بیشتر خراب نکردن
ردیف شد برادر.
جون هر کی دوس دارین بنش کنین ریده تو زومجی اومده اینجا
مثل همیشه عالی .
کلا هایپ زیاد از حد چیز خوبی نیست
مخلصیم برادر ممنون که خوندی
انصافن داستان واچ داگز خیلی خوب بود
خیلی کلیشهای بود به نظرم. عملا هیچ چیز اورجینالی نداشت داستانش