سازندگان بازی Deathloop از ویژگیهای دوالسنس صحبت میکنند
یکی از مورد انتظارترین عناوین سال آینده بازی Deathloop است که به خاطر داشتن تم و فضای خاص، توانسته طرفداران زیادی برای خودش پیدا کند. استودیو Arkane در ابتدا قصد داشت بازی را در سال ...
یکی از مورد انتظارترین عناوین سال آینده بازی Deathloop است که به خاطر داشتن تم و فضای خاص، توانسته طرفداران زیادی برای خودش پیدا کند.
استودیو Arkane در ابتدا قصد داشت بازی را در سال ۲۰۲۰ برای پلی استیشن ۵ و پیسی عرضه کند، اما مجبور به عقب بردن تاریخ عرضه آن شد. اکنون توسعه دهنده بازی به صحبت در مورد کنترل دوالسنس پرداخته است.
مدیر ارشد محتوای بتسدا، ان لوئیس (Anne Lewis)، در مصاحبه با بلاگ پلی استیشن به صحبت در مورد سوالسنس پرداخته است. استودیو Arkane در گذشته اعلام کرده بود که تریگرهای تطبیقپذیر دوالسنس همزمان با اسلحه میتوانند گیر کنند یا برای سلاحهای مختلف مقاومت خاصی خواهند داشت. بازی Deathloop از ویژگی هپتیک فیدبک نیز استفاده میکند. زمانی که سلاح شما گیر کند، شخصیت اصلی از روی عصبانیت به آن ضربه میزند و شما میتوانید با هپتیک فیدبک آن را حس کنید.
البته از ویژگی هپتیک فیدبک تنها در زمینه سلاحها استفاده نشده و بسته به سطح زمین، حس متفاوتی را به بازیکنان منتقل میکند. بازی Deathloop همچنین از اسپیکر دوالسنس استفاده میکند تا حس رد شدن یک گلوله از بیخ گوش شخصیت اصلی را به شما منتقل کند. همینطور صدای جولیانا که در حال شکار شما است نیز از همین اسپیکر میشنوید.
Deathloop در تاریخ ۲۱ می (۳۱ اردیبهشت) برای پلی استیشن ۵ و پیسی عرضه میشود. با وجود اینکه مایکروسافت بتسدا را خریداری کرده، اما این عنوان هنوز در انحصاری زمانی پلی استیشن قرار دارد و یک سال بعد برای ایکس باکس سری ایکس / اس نیز عرضه خواهد شد.
بیشتر بخوانید:
- بازی Deathloop در پلی استیشن 5 با کیفیت 4K و فریمریت ۶۰ اجرا خواهد شد
- شایعه: دو شعبه بتسدا در حال ساخت یک بازی جدید هستند
- مایکروسافت بازیهای بتسدا را انحصاری خود نمیکند
ویجیلاگ: چرا دیگه بازی از روی فیلمهای سینمایی نمیسازن؟
تماشای ویدیو در یوتیوب ویجیاتو
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.