کمپین اصلی Cyberpunk 2077 احتمالا ۲۱ ساعت به طول میانجامد
یک یوتیوبر که مدعی است بازی Cyberpunk 2077 به دستش رسیده و در پی آن ویدیوهایی از بررسی محتوای آن منتشر ساخته است. وی همچنین طول کمپین اصلی بازی را فاش کرده. به نقل از ...
یک یوتیوبر که مدعی است بازی Cyberpunk 2077 به دستش رسیده و در پی آن ویدیوهایی از بررسی محتوای آن منتشر ساخته است. وی همچنین طول کمپین اصلی بازی را فاش کرده.
به نقل از گیمینگ بولت، سی دی پراجکت رد چند ماه پیش خودش اعلام کرد به خاطر برخی انتقادات به طول کمپین ویچر ۳، تصمیم گرفته «کمی» کمپین سایبرپانک را کوتاهتر کند. گرچه آنها در این مورد جزئيات دیگری ارائه نکردند و ما هم به طول «کمتر از ویچر ۳» قناعت کردیم.
حال یک یوتیوبر به نام Dreamcastguy اخیرا ویدیو بررسی بازی را زودتر از موعد منتشر کرده و جزئيات جالبی هم از آن فاش نموده است. گرچه این ویدیو اکنون حذف شده اما خب کاربران زیادی توانسته بودند آن را تماشا کنند. در نتیجه، جزئیاتی که در این ویدیو لو رفته حالا در فضای مجازی و مخصوصا توییتر دست به دست میشود.
به صورت خلاصه، یوتیوبر مذکور مدعی شده توانسته در عرض ۲۱ ساعت به باس فایت نهایی بازی برسد و با انجام «برخی» مراحل فرعی، این زمان به ۳۷ ساعت رسیده است (گرچه مشخص نشده او چند درصد از مراحل فرعی سایبرپانک را پشت سر گذاشته). وی در ادامه اشاره داشته که Cyberpunk 2077 به راحتی بالای ۱۰۰ ساعت شما را سرگرم خواهد کرد.
ظاهرا کمپین اصلی تنها بخش کوچکی از آنچه نایت سیتی به ما نشان میدهد است و مراحل فرعی و فعالیتهای دیگر احتمالی نقش بزرگی در تجربه ما خواهند داشت. با تمام این اوصاف میتوان گفت در این مورد سی دی پراجکت رد یک بار دیگر همان رویکرد ویچر ۳ را در پیش گرفته و یک عنوان غنی و پرمحتوا را به مخاطبان هدیه داده است.
در کنار این موارد طی بررسی سایبرپانک به عملکرد بازی روی ایکس باکس سری ایکس هم اشاره شده و Dreamcastguy حسابی از آن تمجید به عمل آورده است. همانطور که در گزارشات اخیر آمده بود، بازی جدید سی دی پراجکت رد روی سری ایکس دو حالت مختلف دارد: رزولوشن بالا و ۳۰ فریم، و رزولوشن پایینتر به همراه ۶۰ فریم. سرعت لودینگ و کلیت عملکرد عالی به نظر میرسد.
در اخبار مرتبط خواندیم Cyberpunk 2077 پیش از عرضه هم در صدر جدولهای فروش قرار دارد، بخش چندنفره آن یک بازی مستقل خواهد بود و این بازی از قابلیت کراس-سیو پشتیبانی میکند.
بازی Cyberpunk 2077 در تاریخ ۱۰ دسامبر (۲۰ آذر) برای پی سی، گوگل استیدیا، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس عرضه خواهد شد.
تماشا کنید: تریلر جدید از گیم پلی بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ که در رویداد اخیر نایت سیتی وایر منتشر شد
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
فقط یه عدده.
ولی مگه قبلا نگفتم سایبرپانک نسبت به ویچر ۳ در مراحل داستانی فرعی جهش خواد داشت و طولانی تر می شود پس چرا انقدر کمه؟؟؟
خط اول تصحیح میکنم نگفتم میشه نگفتن
قبول کنید که ویچر یه کم طولانی بود خودم که وسطاش خسته میشدم ولی در کل تجربه فوقالعاده ای بود معلومه که بیشترین وقتشون رو برا مراحل فرعی و شخصی سازی های گسترده گزاشتن امیدوارم این بازی موفق شه
فکر میکردم بیشتر باشه .
کلا 20 ساعت داستان ؟
یکمی کمه -_- و قابل تقدیره
ولی با 100 درصد کردن بازی میشه 100 ساعت به هر حال cd project دست پر اومده
اینهمه تریلر و تاخیر بخاطر 21 ساعت گیمپلی؟
نه به خاطر خوب بودن بازی
21 ساعت گیم پلی نه
صرفا داستان اصلی
فرعی رو حساب نکرده
در ضمن بازی با توجه به اطلاعاتی که هست کلی راه مختلف برای انجام بازی هست که ارزش تجربه مجدد رو بهشدت بالا می بره
میدونم منظورم گیمپلی مين استوری بود ولی کمه حداقل 30 تا 40 ساعت از سی دی پراجکت بر میاد
خب این بازی را خودشونم گفتن فرق دارد
این بازی نقش آفرینی و شخصی سازی شدید دارد
جالبه که شما ماموریت های فرعی رو حساب میکنین برای این بازی ولی اسپایدر من میگین dlc و ۵ ساعت گیمپلی داره در واقع با ماموریت های فرعی ۱۷ ساعت گیمپلی داره
چرا دیس لایک میدید
مشکلتون چیه؟ میگم کمه کم نیست؟
نه چون به ظاهر بازی میخوره که immersive sim باشه و تمرکز این مدل بازیا روی ارزش تکرار بسیار بالا و تنوع مسیرهای بازیه. داستان کوتاهه ولی ارزش تکرار، پایان ها و مسیرهای بازی بسیار متنوعه. یه نگاه به دیسانرد بندازید. کلی ویدیو برای عبور از یه مرحله هست و هیچ کدوم شبیه به هم نیستن.
ظاهراً سایبر مسیر بشدت متفاوتی نسبت به ویچر در پیش گرفته.