سازندگان بازی Ori and the Will of the Wisps از سختیهای پورت نینتندو سوئیچ میگویند
بازی Ori and the Will of the Wisps یکی از بهترین بازیهای انحصاری مایکروسافت در چند سال گذشته بوده است. Ori and the Will of the Wisps یک عنوان پلتفرمر دو بعدی هست که امسال ...
بازی Ori and the Will of the Wisps یکی از بهترین بازیهای انحصاری مایکروسافت در چند سال گذشته بوده است.
Ori and the Will of the Wisps یک عنوان پلتفرمر دو بعدی هست که امسال در مراسم گیم اواردز نیز در چند بخش مختلف نامزد شد. مایکروسافت این عنوان را در کنار ایکس باکس وان و پیسی، برای نینتندو سوییچ نیز عرضه کرد.
اکنون یکی از موسسان استودیو Moon، گنادی کرول (Gennadiy Korol) در مصاحبهای با Nintendo Everything، از پورت بازی برای نینتندو سوییچ و سختیهای آن صحبت کرد. بنابر صحبتهای کرول نسخه استاندارد Ori and the Will of the Wisps با ۶۰ فریم برثانیه اجرا میشود و هدف استودیو برای نسخه سوییچ نیز همین فریم ریت بود. با این وجود حتی با کاهش ویژگی بصری بازی، باز هم بازی در ابتدا با ۲۴ فریم برثانیه اجرا میشد.
پورت بازی برای نینتندو سوییچ سه و نیم ماه طول کشید و بیشتر آن بازه زمانی را صرف بهینه سازی برای رسیدن به ۶۰ فریم برثانیه کردیم. توسعه بازی کار بسیار سختی است و برای اینکه عنوای مثل Ori روی نینتندو سوییچ خوب اجرا شود، نیاز بود ریسک کنیم. ما با اعمال یک سری تغییرات به کیفیتی دست پیدا کردیم که Ori استحقاقش را داشت. خوشبختانه ریسکهای ما جواب دادند و در انتهای کار همه چیز به خوبی در کنار هم قرار گرفت.
استودیو Moon برای پورت بازی Ori and the Will of the Wisps روی نینتندو سوییچ مجبور به تغییر محتوای بازی، بازنویسی مدلهای رندرینگ، استریم ثابت و بهینه کردن بیشتر مموری شد. یکی از چیزهایی که به تیم در این زمینه کمک کرد پچهای نسخه ایکس باکس بود که در بهینه کردن بازی برای نسل نهم نیز تاثیرگذار بودند.
بیشتر بخوانید:
- هر آنچه باید در مورد ایکس باکس سری اس بدانید
- تم پارک Super Nintendo World اواسط بهمن ماه افتتاح میشود
- نینتندو سوییچ ۶۸.۳ میلیون نسخه در سراسر دنیا فروش داشته است
بهترین جایگزین برای ایکس باکس سری ایکس
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.