شیگرو میاموتو به دنبال تغییر میزان خشونت در بازیها است
شیگرو میاموتو از نینتندو یک شخصیت خاص در صنعت ویدئو گیم محسوب میشود که تاثیر بسیار زیادی نیز روی این صنعت داشته است. یکی از ویژگیهای بسیار مهم میاموتو این است که نه تنها به ...
شیگرو میاموتو از نینتندو یک شخصیت خاص در صنعت ویدئو گیم محسوب میشود که تاثیر بسیار زیادی نیز روی این صنعت داشته است.
یکی از ویژگیهای بسیار مهم میاموتو این است که نه تنها به بازی خود اهمیت میدهد، بلکه تفکری که بازیکن از ساختههای او دارد نیز برایش مهم است. به همین خاطر میاموتو به هیچ وجه طرفدار خشونت در بازیهای ویدیویی نیست.
در مصاحبهای که New Yorker با میاموتو داشته است، از او درباره خشونت در صنعت ویدئو گیم سوال پرسیده شد. در گذشته شایعاتی به این اشاره داشتند که میاموتو از تعداد آدمهایی که در GoldenEye 007 کشته میشدند ناراحت بود و پیشنهاد داده بود که در انتهای بازی، جیمز باند در بیمارستان به ملاقات آنها برود.
شیگرو میاموتو در این مصاحبه گفت که این عجیب است که انسانها از اینکه یک توپی که پرت میشود و به هدف برخورد میکند خوشحال میشوند. با وجود اینکه او فکر میکند این بخشی از ذات انسانی است، اما باور دارد که خیلی بهتر میشود اگر توسعه دهندگان به دنبال راههای دیگری باشند تا این حس شادی و لذت را در بازیکنان برانگیزند.
او در صحبتهای خودش به این اشاره کرد که اصلا با این ایده که کشتن تمام هیولاها خوب است، موافق نیست. او به این حرف به این اشاره داشت که در بازیهای شوتر بازیکن میتواند تمام دشمنان خود را بکشد و با انها مثل هیولا رفتار کند. او باور دارد که کارگردان و نویسنده باید به بازیکن اجازه دهد که از نزدیک تاثیر کارهایشان را ببینند.
او سپس در پاسخ به این سوال که چه چیزی را در دنیای واقعی تغییر میداد، گفت کار میکرد که مردم مهربانتر و بیشتر به فکر هم باشند.
بیشتر بخوانید:
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
همگی اماده باشید قرار تو gta vi به هم دیگه توپ بندازیم
فکر کن مبارزه ماریو با اسکورپین
برو بابا
حرف جالبی بود! اما باید دید واقعا میشه همچنین کاری کرد اونم بدون پایین آوردن کیفیت بازی ها
دیگه با کاراش ثابت کرده دیگه
بازیاش به شدت جذاب و سرگرم کننده و در عین حال فاقد محتوای خشونت امیز و ...