پلی استیشن ۵ الگو بازیسازی استودیو Insomniac را تغییر داده است
چند ماه پیش با عرضه ایکس باکس سری ایکس/اس و پلی استیشن ۵، شاهد آغاز نسل نهم به صورت رسمی بودیم و خیلی از بازیکنان نسبت به آینده این نسل هیجان زده هستند. این نسل ...
چند ماه پیش با عرضه ایکس باکس سری ایکس/اس و پلی استیشن ۵، شاهد آغاز نسل نهم به صورت رسمی بودیم و خیلی از بازیکنان نسبت به آینده این نسل هیجان زده هستند.
این نسل تکنولوژی جدیدی در اختیار توسعه دهندگان قرار داده است که با استفاده از آنها میتوانند بازیهای نوآورانهتری خلق کنند. استودیوهای فرست پارتی در این زمینه پیشگام خواهند بود و به نظر میرسد که در روند فعالیت آنها تغییر قابل توجهی ایجاد شده است.
مارکوس اسمیت (Marcus Smith)، کارگردان بازی Ratchet and Clank: Rift Apart، از استودیو Insomniac با سایت GamesRadar مصاحبهای داشته است و اعلام کرده است که سیستم جدید دیدگاه آنها نسبت به توسعه این بازی پلتفرمر را تغییر داده است. بازی Ratchet and Clank: Rift Apart یک عنوان بین نسلی نیست و تنها برای پلی استیشن ۵ عرضه میشود. اسمیت در مصاحبه خود اعلام کرده که حافظه SSD، انجین صدای سه بعدی و جهش گرافیکی باعث جهش استودیو به جلو شدهاند.
بیشتر اوقات کار روی یک سیستم جدید با افزایش کیفیت بصری همراه است، اما پلی استیشن ۵ الگوهای فعالیت ما را تغییر داده. از بارگذاری آنی مراحل جدید گرفته تا طراحی صدای سه بعدی و جهش گرافیکی بسیار بزرگ به خاطر پلی استیشن ۵ میسر شده است. از اینکه تازه در ابتدای نسل قرار داریم و میزان کمی از پتانسیل سیستم درک و مشاهده شده است، هیجان زده هستیم. اینکه میدانیم همه چیز قرار است دیوانه کننده شود، هیجان انگیز است.
بازی Ratchet and Clank: Rift Apart هنوز تاریخ عرضه مشخص ندارد ولی در سال ۲۰۲۱ به صورت انحصاری برای پلی استیشن ۵ عرضه خواهد شد.
بیشتر بخوانید:
- Ratchet and Clank: Rift Apart چگونه از تکنولوژی پلی استیشن 5 بهره میبرد؟
- ۱۰ نکته کاربردی برای این که بیشترین بهره را از پلی استیشن 5 ببرید
- God of War Ragnarok احتمالا یک بازی میاننسلی خواهد بود
ویجیلاگ: سوالات شما راجع به پلی استیشن 5
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.