ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از ویجیاتو انتخاب کنید.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
اصلا راضی نیستم
واقعا راضی‌ام
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر ویجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار و مقالات

بازی‌های آینده برادران وارنر به‌جای تمرکز روی داستان، سرویس محور خواهند بود

برادران وارنر بازی‌های زیادی برای عرضه در سال‌های آینده دارد. آن‌ها در چند سال اخیر معروف بوده‌اند به استفاده از مدل‌های لایو سرویس و مبتنی به پشتیبانی دراز مدت و پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای برای بازی‌هایشان، که ...

رایان زجاجی
نوشته شده توسط رایان زجاجی | ۷ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۴:۰۲

برادران وارنر بازی‌های زیادی برای عرضه در سال‌های آینده دارد. آن‌ها در چند سال اخیر معروف بوده‌اند به استفاده از مدل‌های لایو سرویس و مبتنی به پشتیبانی دراز مدت و پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای برای بازی‌هایشان، که در مواردی همچون Middle-Earth: Shadow of War جنجال زیادی هم برایشان درست کرد. لایو سرویس در بازی‌ها همواره منتقدانش را داشته، اما برادران وارنر ظاهرا نه تنها قصد رها کردنش را ندارد بلکه می‌خواهد تمرکز بیشتری هم روی آن بگذارد.

در یک آگهی شغلی در بخش توسعه بازی‌های مجازی برادران وارنر، نوشته شده که این کمپانی «در حال حاضر در چند پروژه دخیل است، از بازی‌های عامه‌پسند گرفته تا بازی‌های اصلی از فرنچایزهای معروفمان روی تمام پلتفرم‌ها» و این که این بازی‌ها قرار است «تمرکز بالایی روی لایو سرویس» داشته باشند.

نزدیک‌ترین بازی‌ای که برادران وارنر در برنامه انتشارش دارد Back 4 Blood است. این بازی که در ماه ژوئن عرضه می‌شود، یک شوتر اول شخص کو-آپ و دنباله‌ای معنوی برای Left 4 Dead است و به نظر می‌رسد که وارنر هم بخواهد از پتانسیل این بازی برای لایو سرویس استفاده کند. همچنین Gotham Knights از وارنر مونترئال را هم داریم که تمرکز بالایی روی کو-آپ دارد و می‌تواند یک نمونه دیگر باشد، هرچند که سازندگانش گفته‌اند که بازی بر اساس لایو سرویس ساخته نشده است.

سایر پروژه‌های وارنر، همچون Suicide Squad: Kill the Justice League و Hogwarts Legacy نیز به سال آینده منتقل شده‌اند. بین پروژه‌های در حال حاضر عرضه شده نیز Mortal Kombat 11 حسابی توسط سازندگانش پشتیبانی می‌شود و به نظر نمی‌رسد که به این زودی‌ها شاهد کنار رفتنش باشیم.

بیشتر بخوانید:


ویجی لاگ: با اصطلاحات مهم دنیای بازی آشنا شوید [قسمت پنجم]

تماشای نسخه باکیفیت از یوتیوب ویجیاتو

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • Seyed Vengeance
    Seyed Vengeance | ۷ بهمن ۱۳۹۹

    واقعا این روششون بدجور حالمو گرفت
    یکی از دلیل‌های ک دیسی فنم گیماش بود
    ولی اینکه قرار نیس جفتشون مث اونجرز تمام آنلاین باشه جای شکرش باقیست

  • Ethan12345678910
    Ethan12345678910 | ۷ بهمن ۱۳۹۹

    این خوب نیست اصلا خوب نیست وارنر من بتمن میخوام یک بازی بتمن که ژانر ترس داشته باشه و خشنم باشه خوشم میاد یک بازی ترسناک از بتمن داشته با حرکت های رزمی و وسایل متنوع . یک بتمن میخوام که هواپیما و موتور بتمن کنترل کنیم بتموبیلم میخوام . سرویس محور بودن اصلا خوب نیست شوالیه های گاتهام شبیه کارتون بود گرافیک واقع گرایانه نداشت . انیمیشن بد داشت لول بندی داشت و ... این خوب نیست . ۵ سال منتظر یک بتمن خوب بودیم اکنون چه چیزی میسازن

    • Seyed Vengeance
      Seyed Vengeance | ۷ بهمن ۱۳۹۹

      داش خواب بودی؟
      بتمنو دادن تموم شد رفت
      دیگ راکستدی جوری بتمن زده ک دیگ جایی برا مانور نمیمونه
      اگ قرار بود تو گاتهام نایتز بتمن بودش با این سرویس محور بودنش خیلی ب اسمش تو گیم لطمه میزدن

      • Ethan12345678910
        Ethan12345678910 | ۷ بهمن ۱۳۹۹

        بله حق با شماست ولی سرویس محور بدون خوب نیست . گفتم یک بتمن داستانی عالی میخوام نه سرویس محور بعدشم تو ارخام نایت بتمن مرگش الکی بود

        • Seyed Vengeance
          Seyed Vengeance | ۷ بهمن ۱۳۹۹

          ////:?wtf
          داش اولن بتمن نمردش
          وقتی ک هویتش لو رف قبلش ک بره عمارتش ب آلفرد گفت ک پروتکل knight fall شرو کن ک جلوه بدن بتمن کشته شده و این حرکت سمبولیک هستش ک بعد از اینکه شهر نجات داد و مرد نشون داد ک بتمن ی شخص نیس بلکه ی سمبله عدالته
          و درضمن همین پایانی ک بهش میگی الکی اقتباسی یکی از بهترین کامیکای بتمن dark knight returns هستش ک حتی نولان هم تو پایان dark knight rises از اون الهام گرفت
          ادیت: باو این کامنتا بی دلیل میره برا تایید زود تاییدش کنید لطفا

مطالب پیشنهادی