ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از ویجیاتو انتخاب کنید.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
اصلا راضی نیستم
واقعا راضی‌ام
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر ویجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تنسنت
اخبار و مقالات

سازنده The Medium درباره سیستم مورد نیاز بسیار بالای بازی توضیح می‌دهد

The Medium قرار است به عنوان اولین بازی نسل بعدی انحصاری ایکس باکس سری ایکس/اس این هفته عرضه شود و نمراتش را هم امروز می‌توانید ببینید. این بازی ترسناک که توسط Bloober Team (سازنده Observer ...

رایان زجاجی
نوشته شده توسط رایان زجاجی | ۸ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۹:۱۰

The Medium قرار است به عنوان اولین بازی نسل بعدی انحصاری ایکس باکس سری ایکس/اس این هفته عرضه شود و نمراتش را هم امروز می‌توانید ببینید. این بازی ترسناک که توسط Bloober Team (سازنده Observer و Blair Witch) ساخته شده، از عناوین ترسناک اوایل قرن ۲۱ الهام گرفته است. اما چیز دیگری که اتفاقا به هیچ وجه شبیه آن بازی‌ها نیست، سیستم مورد نیاز The Medium برای اجرا روی پی‌سی است.

این بازی یکی از سنگین‌ترین سیستم‌های مورد نیازی را از شما طلب می‌کند که تا حالا دیده‌اید. با تعیین یک GTX 1060 به عنوان حداقل برای رسیدن به ۳۰ فریم در 1080p روی گرافیک پایین و سیستم‌های به مراتب قدرتمندتر برای بازی کردن در تنظیمات و فریم ریت بالاتر (که کاملش را اینجا می‌توانید ببینید)، The Medium قطعا کامپیوترهایتان را حسابی به چالش خواهد کشید.

حالا سازندگان بازی در این باره توضیح داده‌اند. طراح ارشد بازی Wojciech Piejko در مصاحبه‌ای با VG24/7 توضیح داد که مکانیک اصلی بازی، یعنی بازی کردن در دو دنیا به صورت موازی، عامل اصلی سنگین شدن بازی است و آن‌ها بر اساس سنگین‌ترین لحظه‌های بازی چنین سیستم‌هایی را تعیین کرده‌اند.

ببینید، ما دو دنیا را همزمان رندر می‌کنیم و اگر مردم می‌خواهند دو دنیا را با HDR و رهگیری پرتو رندر کنند، به سخت‌افزار بسیار قدرتمندی نیاز دارند. ما نمی‌خواهیم یک سیستم مورد نیاز در اینترنت بگذاریم و بگوییم «آره، روی کارت گرافیکتان روان اجرا می‌شود» در حالی که چنین چیزی واقعیت نداشته باشد. بازی ما بین دنیاها جریان دارد، برخی اوقات شما در یک دنیا هستید و برخی اوقات همزمان در دو. اگر بازی را اجرا کنید در ابتدا یک دنیا دارید، و سپس به یک موقعیت دو دنیایی می‌رسید که بازی دو دنیا را رندر می‌کند، که در این حالت افت فریم پیش می‌آید و خب مسلما این خوب نیست. ما باید سیستم مورد نیاز را بر اساس سنگین‌ترین صحنه‌های بازی تعیین کنیم و به این خاطر سیستم مورد نیاز بسیار بالا است.

The Medium فردا یعنی ۲۸ ژانویه یا ۹ بهمن برای ایکس باکس سری ایکس/اس و پی‌سی منتشر می‌شود.

بیشتر بخوانید:


با ۱۰ بازی شوتر شبیه‌ساز نظامی آشنا بشوید

تماشای نسخه باکیفیت ویدیو از یوتیوب ویجیاتو

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • hosseinx3x
    hosseinx3x | ۱۰ بهمن ۱۳۹۹

    نمی دونم چرا یاده. کرایسیس 3 می یوفتم. ریمستد. ازنظر بهینه سازی

  • Hosseinxx
    Hosseinxx | ۹ بهمن ۱۳۹۹

    حاجی افتخار نیست. بهینه سازیش افتضاحه. دیگه به قوله یارو بهونه نسل بعد اومده دستشون برای ماسمالی کردن وگرنه از زمان بوق کامپیوتر می شه گفت نسل بعدی بود میشد فورکی بازی کرد. فقط کنسولا عقب بودن.

    مگه اومدی به قوله یارو چی ساختی اونم اول نسل هنوز موتورا بازی سازی اپدیت نشده. یا بازی سازا هنوز واقعا تو نسل بعد نرفتن که بخوان بعدش دیگه غید کنسولا نسل هشتم بزنن.

  • Uncle-STULIN
    Uncle-STULIN | ۸ بهمن ۱۳۹۹

    این بازی نشون میده که سخت افزار ما قدیمی شده، غیر از اینکه دو دنیا رو رندر می کنه، انصافاً با دو دنیا بهینه سازی عالی داره نسبت به بازی های جدید. (حداقل از سایبرپانک بهینه تر هست)

مطالب پیشنهادی